i need help..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saritaregina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

saritaregina

Jäsen
18.08.2006
45
0
6
äällä yks epätoivoinen e-pillerien suhteen..olen nyt kokeillu 3 eri merkkiä puolen vuoden sisällä.Ensin sain Melianet,sit Yasminit ja nyt viimetteeks Diane novat ja mä oon ihan sekasin ku mä syön noita.nyt eilen päätin lopettaa diane novat,koska taas iski kauhee migreeni :'( mä en kestä tätä olotilaa enää..mä oon ku jossain "humalassa" koko aika,väsyttää,huimaa,oksettaa,pää kipee koko aika ja ihan nuutunut uninen olo.Onko se sit niin todetava et mulle ei hormonit sovi,koska tän tekee aina nää e-pillerit.uskaltaako täs enää kokeilla mitään.Tää on oikeesti iha kamalaa.Silmissä koko aika vilkkuu jotaki valoja ja silmät on kipeet..äääk... :headwall: pitää vissiin vaa tyytyy noihin ehkäisypuikkoihin..onko muita samanlaisia hormoni-herkkiä-ihmisiä-täällä?

täällä kanssa yksi jolle synnytyksen jälkeen ei hormonit käyny.yhdistelmistä puhkesi migreeni...
enpä tiedä olenko ruusunen luomunakaan mutta nyt vikaa voi hakea vaan korvien välistä =)

itellä kansa pillereistä tuli päänsärkyä, haluttomuutta ja huimausta, kokeiltiin yasmine, harmonette ja sit vielä jotain kolmatta näitä matalahormonisia ja sit en enää jaksanut vaan lopetin pilsujen syönnin! :\|
Kuten noissa kahdessakin edellä olevassa aloituksessa mainitsin että nuvaring toimii minulla todella hyvin! Voin suositella!!
Ja meidän neuvolasta ainakin sai semmoisen 3 kk:den kokeilupaketin, eli 3kk:den renkaat ilmaiseksi! ;)