Hyyyvää yötä, piltit. Nalle silmät sulkee...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lasisilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lasisilmä

Aktiivinen jäsen
04.01.2005
4 619
0
36
Heipä hei!
Hyvää iltaa!
Luppakorva seikkailee taas.
Luppakorva-nimen sain,
korvani nääs lerputtaa.

Olen pieni nalle vain, pullea.
Lasten kanssa viihdyn ain.
Olen pieni nalle vain, pörheä.
Lapset mua rakastaa.

Hyvää yötä piltit,
nalle silmät sulkee.
Lapsosista näkee nalle monta unta.

Jooh, eli nukkumaan käypi tieni, ja jostain kumman syystä noi luppislaulut
on soinut koko hemmetin päivän mun päässäni.
Toivottavsti tarttui jonkun muunkin ohimolohkoon renkutus, etten ainoona tota rallatusta mieti :saint: :D

Meillä tuo Luppakorva-vhs jota kakkonen tapitti jatkuvasti silloin kun vielä videot toimi ja kyllä se alkoi riipiä kuunnella päivittäin sitä rimpsutusta vaikka itse olin Nalle Luppakorva-fani lapsena :/

Tosta tuli mieleen, ostaakohan kukaan enää vhs-leffoja, vaikka huutiksessa vai tuhlaanko aikaa jos laitan ilmoituksia??

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Meillä tuo Luppakorva-vhs jota kakkonen tapitti jatkuvasti silloin kun vielä videot toimi ja kyllä se alkoi riipiä kuunnella päivittäin sitä rimpsutusta vaikka itse olin Nalle Luppakorva-fani lapsena :/

Tosta tuli mieleen, ostaakohan kukaan enää vhs-leffoja, vaikka huutiksessa vai tuhlaanko aikaa jos laitan ilmoituksia??

Etkä mitään tuhlaa! taatusti joku nostalgiafriikki voiskin ostaa jo ihan keräilymielessäkin noita! ;) B)

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Siis toi laulu on niin ihana :heart:

Niin o. Ehkpä se siks soikin ain päässä mulla,kun nykyään toi mun 6v kuopus-vauvelini sanoo ain illalla ku peittelen sitä että äiti laula taas se "hyyvää yätä äiti, *** silmät sulkee! *heh, mul on siihen ihan omat sanat, nääs*

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Siis toi laulu on niin ihana :heart:

Niin o. Ehkpä se siks soikin ain päässä mulla,kun nykyään toi mun 6v kuopus-vauvelini sanoo ain illalla ku peittelen sitä että äiti laula taas se "hyyvää yätä äiti, *** silmät sulkee! *heh, mul on siihen ihan omat sanat, nääs*

:D

Jää ihana lapsuusmuisto lapselle :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Kovajänis;9272839:

Ilman saa katsoa yleareenasta, Eli tosissaan pitää arvostaa puolalaista nukkeanimaatiota että kaupan tekee. Vhs myös hieman katoavaa kansanperinnettä... Onnea toki yritykselle... :)

Yhteistyössä