Hyytynyt avioelämä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhautunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhautunut

Vieras
Kysymys kuuluu, onko kellään kokemusta siitä, että voiko hyytynyt avioelämä piristyä? Ja jos olette tässä onnistuneet, niin millä keinoin se on onnistunut?

Meillä ei ole ikinä ollut mikään kauhean aktiivinen kammarielämä (miestä ei juuri kiinnosta), mutta nyt lasten ja tälläkin hetkellä vallitsevan raskauden aikana kaikki on hiipunut täysin!

Haluaisin vielä joskus olla jotain muutakin kuin vain lastenkantaja ja äiti!! Mutta millä saada mies innostumaan? Ei ole auttanut puhuminen, hyvät ruoat tms. Hän kuulemma vain on tälläinen, minussa ei kuulemma ole mitään vikaa. No olkoon sitten näin. Mutta arkea piristäisi kummasti, jos joskus saisi tuntea olevansa haluttu! Tämän hetkinen seksielämämme on sitä, että noin kerran kuussa pikaseen. Ilman mitään kummosempia flirttailuja tai esileikkejä. =/

Kertokaa ihmiset rakkaat, millä tuon toisen osapuolen saa aktiivisemmaksi? Vuositolkulla tämmöstä ei vaan haluaisi jatkaa. Kaikki muu meillä on ihan hyvin, tuo puuttuva aikuisten juttu minua vaan häiritsee!
 
Ei ihmiset muutu.

Enhä olen inhorealisti mutta niin se vaan on.

Moniko nainen on naimisissa miehen kanssa josta hän kuvitteli kouluttavansa mieleisensä.
Moniko niistä miehistä on oikeasti muuttunut?

Rakkaus muuttuu ystävyydeksi ja välit viilenee, niin se vaan menee.

P.S. Ei kaikilla mutta monilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Roi:
Arvaa monestiko olen toivonut olevani edes kerran haluttu?

Arvaa monestiko asiasta on puhuttu?

Arvaa onko auttanut?

Arvaa vituttaako...


Veit jalat suustani!

Alan vaan päivä päivältä enemmän ymmärtää niitä pettämisen tielle lähteneitä. Niin paljon haluaisin, että kelpaisin johonkin muuhun kuin synnyttämiseen! Että minulle laitettais vaikka päivälle tekstiviesti mukavasta illasta. Ja oikeesti yhdessä laitettas lapset unille, molemmilla kiilto silmissä yhteisestä hetkestä sen jälkeen! Mutta ei. Puhuttu on kyllä sen sata kertaa! Tai lähinnä minä olen koittanut kysyä, miksi, mitä vikaa yms.!
 
Ja vielä.. Kaikkien niiden tyrmäysten vuoksi, jotka olen suhteemme aikana saanut, en enää halua ehdottaa enää kertaakaan, että "Mites olis jos?!?". En vaan enää yksinkertaisesti kestä yksiäkään pakkeja. Itku on niin herkässä.

Ja vielä kun tuon kieltäytymisen voi tehdä monella tapaa! Esimerkiksi "Ei tänään kulta, mites ois huomenna lasten päiväunien aikaan?" olisi paljon parempi kuin pelkkä EI. Mutta kun ei niin ei!
 
Alkuperäinen kirjoittaja turhautunut (ap):
[

Veit jalat suustani!

Alan vaan päivä päivältä enemmän ymmärtää niitä pettämisen tielle lähteneitä. Niin paljon haluaisin, että kelpaisin johonkin muuhun kuin synnyttämiseen! Että minulle laitettais vaikka päivälle tekstiviesti mukavasta illasta. Ja oikeesti yhdessä laitettas lapset unille, molemmilla kiilto silmissä yhteisestä hetkestä sen jälkeen! Mutta ei. Puhuttu on kyllä sen sata kertaa! Tai lähinnä minä olen koittanut kysyä, miksi, mitä vikaa yms.!

Se se vasta jotain oliskin kun etukäteen hehkutettaisi tulevaa iltaa. Olis pientä flirttiä pitkin päivää merkitseviä katseita ja lupaavia kosketuksia.

Sitten kun viellä oikeesti tapahtuisi jotain eikä toinen alkaisi kymmenen uutisten jälkeen pilkkimään sohvalla ja olemaan niin "kamalan" väsynyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja turhautunut:
Meillä ei ole ikinä ollut mikään kauhean aktiivinen kammarielämä (miestä ei juuri kiinnosta),

Valitsit hänet. Miksi? Valitsit miehen, jonka kanssa ei synkkaa. Syytä kuule vaan itseäsi.

 
Nakertaa muuten rotanlailla itsetuntoa kun saa aina nenilleen.

Alkaa jo pikku hiljaa tyytymään kohtaloonsa, että kai se parempi olla ilman.

Siinä käy pidemmän päälle niin ettei se aktiivinenkaan osapuoli jaksa loputtomiin yrittää.
Mites sitten käy...
 
Täällä myös yks joka just yritti herätellä miestään (joka on aina väsynyt) petihommiin ja kahenkeskiseen aikaan, mutta turha toivo taas. Tunnen itteni epänormaaliksi ku haluan miestäni niin paljon ja usein:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja seksi kuuluu avioliittoon:
Alkuperäinen kirjoittaja turhautunut:
Meillä ei ole ikinä ollut mikään kauhean aktiivinen kammarielämä (miestä ei juuri kiinnosta),

Valitsit hänet. Miksi? Valitsit miehen, jonka kanssa ei synkkaa. Syytä kuule vaan itseäsi.

Synkkaa muuten mutta ei 'sillä saralla'. Jotenkin elin uskossa, että kun paremmin tutustutaan, niin kaikki muuttuu.

Mutta kuten sanoit, niin syytän siis vaan itseäni.

Voitko olla enää aukomatta tässä keskustelussa. Se joka ei tälläistä ole kokenut, ei todella voi tätä käsittää. Hyvä jos sulla on asiat hyvin ja olet valintasi oikein tehnyt. Nauti siitä.
 
Pitäiskö uskoa että tuollaisia naisia muka oikeasti on, jotka oma aloitteisesti haluavat miestään.

Itse varmaan pelästyisin jos nainen ehdottaisi mulle jotain. Olis se niin epänormaali tilanne.
Harmi vaan että harvemmin ne halut käy yksiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Roi:
Siinä käy pidemmän päälle niin ettei se aktiivinenkaan osapuoli jaksa loputtomiin yrittää.
Mites sitten käy...

Nimenomaan... Kai sitä on vaan tyydyttävä kohtaloon, liityttävä kaalimato.comin asiakkaaksi ja muutettava eri makkariin..

 
Alkuperäinen kirjoittaja turhautunut (ap):
Alkuperäinen kirjoittaja seksi kuuluu avioliittoon:
Alkuperäinen kirjoittaja turhautunut:
Meillä ei ole ikinä ollut mikään kauhean aktiivinen kammarielämä (miestä ei juuri kiinnosta),

Valitsit hänet. Miksi? Valitsit miehen, jonka kanssa ei synkkaa. Syytä kuule vaan itseäsi.

Synkkaa muuten mutta ei 'sillä saralla'. Jotenkin elin uskossa, että kun paremmin tutustutaan, niin kaikki muuttuu.

Mutta kuten sanoit, niin syytän siis vaan itseäni.

Voitko olla enää aukomatta tässä keskustelussa. Se joka ei tälläistä ole kokenut, ei todella voi tätä käsittää. Hyvä jos sulla on asiat hyvin ja olet valintasi oikein tehnyt. Nauti siitä.

Älä sä määrää. Mikäs pikkuhitleri sä oikein olet, ei ihme, kun ei mies halua. Osta raippa ja käsiraudat. Huolet ne on minullakin, vaikka valitsin oikein.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Roi:
Itse varmaan pelästyisin jos nainen ehdottaisi mulle jotain. Olis se niin epänormaali tilanne.

No pakkohan se on ehdotella, jos ei ukko mitään koskaan ehdottele! Mutta kuten sanottu, olen nyt itsekin lopettanut ehdottelun. Ja tuloksena on kerran kuussa tai harvemmin seksiä. Kun minä vielä ehdottelin, niin silloin sitä harrastettiin viikon tai kahden välein (ja aina lauantaina, arkena mies ei jaksa)! ...TU.

 
Alkuperäinen kirjoittaja kommentoinut:
Alkuperäinen kirjoittaja turhautunut (ap):
Alkuperäinen kirjoittaja seksi kuuluu avioliittoon:
Alkuperäinen kirjoittaja turhautunut:
Meillä ei ole ikinä ollut mikään kauhean aktiivinen kammarielämä (miestä ei juuri kiinnosta),

Valitsit hänet. Miksi? Valitsit miehen, jonka kanssa ei synkkaa. Syytä kuule vaan itseäsi.

Synkkaa muuten mutta ei 'sillä saralla'. Jotenkin elin uskossa, että kun paremmin tutustutaan, niin kaikki muuttuu.

Mutta kuten sanoit, niin syytän siis vaan itseäni.

Voitko olla enää aukomatta tässä keskustelussa. Se joka ei tälläistä ole kokenut, ei todella voi tätä käsittää. Hyvä jos sulla on asiat hyvin ja olet valintasi oikein tehnyt. Nauti siitä.

Älä sä määrää. Mikäs pikkuhitleri sä oikein olet, ei ihme, kun ei mies halua. Osta raippa ja käsiraudat. Huolet ne on minullakin, vaikka valitsin oikein.

Hiiri tai hitleri, mitä väliä. Kumpikaan en kuitenkaan luule olevani. Vaan ihan normaali nainen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja turhautunut (ap):
Nimenomaan... Kai sitä on vaan tyydyttävä kohtaloon, liityttävä kaalimato.comin asiakkaaksi ja muutettava eri makkariin..

Ei se eri makkarikaan mikään hyvä ole, vaikka jäisi itselle enemmän "omaa" aikaa. Mä olen aika fyysinen ihminen ja joskus se halipula alkaa ahdistaa.

Onneksi niitä meillä ei pihdata.
 
Tuttu tilanne meilläkin. Miestä ei huvita, ei jaksa ym. En enää edes yritä tehdä aloitteita, kun ne säännönmukaisesti torjutaan. Jossain vaiheessa varmasti se vieras syli kutsuu, ei tätä muuten jaksa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja turhautunut (ap):
Alkuperäinen kirjoittaja Roi:
Arvaa monestiko olen toivonut olevani edes kerran haluttu?

Arvaa monestiko asiasta on puhuttu?

Arvaa onko auttanut?

Arvaa vituttaako...


Veit jalat suustani!

Alan vaan päivä päivältä enemmän ymmärtää niitä pettämisen tielle lähteneitä. Niin paljon haluaisin, että kelpaisin johonkin muuhun kuin synnyttämiseen! Että minulle laitettais vaikka päivälle tekstiviesti mukavasta illasta. Ja oikeesti yhdessä laitettas lapset unille, molemmilla kiilto silmissä yhteisestä hetkestä sen jälkeen! Mutta ei. Puhuttu on kyllä sen sata kertaa! Tai lähinnä minä olen koittanut kysyä, miksi, mitä vikaa yms.!

Tuota tekstiviestiä yms on yritetty sen miljoona kertaa. Mutta tasan ei käyt onnen lahjat? Pitkä ketju mutta...

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1192090


 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
Tuttu tilanne meilläkin. Miestä ei huvita, ei jaksa ym. En enää edes yritä tehdä aloitteita, kun ne säännönmukaisesti torjutaan. Jossain vaiheessa varmasti se vieras syli kutsuu, ei tätä muuten jaksa...

Mä olen sitä mieltä että jos parisuhteessa ei saa seksiä ilman mitään terveydellistä ym.syytä ja kumppani ei halua edes yrittää ratkaista ongelmaa niin kyllä minäkin hakisin rakkautta muualta, tosin ilmoittaisin sen miehelle etukäteen että nyt ollaan siinä pisteessä ja saa vielä tilaisuuden parantaa tilannetta jos haluaa yrittää mutta jos ei niin sitten ei.

Mulle seksi on tärkeää ja parisuhteessa se tekijä joka lähentää kumppanin kanssa myös henkisellä tasolla. Luulen siis että lähtisin seksittömästä suhteesta jos miestä ei edes huvittaisi yrittää korjata asiaa.

Meillä seksielämää on piristetty harrastamalla seksiä aamulla/päivällä kun kumpaakaan ei väsytä. Ainahan se lasten takia onnistu, mutta hätä keinot keksii.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Annetaan tän asian nyt olla, ettei palstan miehet pahastu. Heipat!

Pahastu miksi?

Ai miksi? No siksi että jos täällä kysyy kohtalotovereita, joila tilanne olisi jo mahdollisesti parantunut, niin nimitellään pikkuhitleriksi, jota mies ei varmasti halua voimakkaan tahdon vuoksi.

Kysynpä vaan, että onko voimakasta tahtoa edes kerran kuussa haluta avioliitossa eläessään seksiä? Ilmeisesti on. Kerroinhan jo lopettaneeni useammin vonkaamisen.

Mutta edelleen, jos kellä 'päivävuorolaisilla' olisi antaa toivoa parantuneesta seksielämästä. Onko se mahdolista? Ja millä keinoin?

Kerrottakoon nyt vielä, että olen ihan normaalinäköinen ja -painoinen naisihminen. Työkavereilta kyllä flirttiä löytyy. Pelkään vaan sitä päivää, että joskus sorrun heidän flirtteihinsä. Kun kotona 'se' elämä on mitä on...
 

Yhteistyössä