Mitä tykkäsitte paikasta?Itse synnytin siellä pojan 11/03
Homo heidelbergensis 12.11.2007 #4 Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto: Kaks kertaa olen siellä synnyttänyt. Click to expand... Kuin myös. En mä tiedä, mitä voisin siitä paikkana sanoa. Ihan sairaalan oloinen. Olin iloinen, kun pääsin pois.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto: Kaks kertaa olen siellä synnyttänyt. Click to expand... Kuin myös. En mä tiedä, mitä voisin siitä paikkana sanoa. Ihan sairaalan oloinen. Olin iloinen, kun pääsin pois.
Essi81 12.11.2007 #5 11/04 synnytin... Kyllä kiitän sitä paikkaa ikuisesti että pelasti niin mut kun neidinkin. Ei mitään moitittavaa synnytyspuolelta. äitiyspolin puoli taas tökki pahan kerran.
11/04 synnytin... Kyllä kiitän sitä paikkaa ikuisesti että pelasti niin mut kun neidinkin. Ei mitään moitittavaa synnytyspuolelta. äitiyspolin puoli taas tökki pahan kerran.
äitsykkä77 13.11.2007 #6 kummatkin sielä "pusertanu". ensimmäinen -98 ja toinen -05 ihan hyvät muistot on kummastakin jääny...
kummatkin sielä "pusertanu". ensimmäinen -98 ja toinen -05 ihan hyvät muistot on kummastakin jääny...
neja 13.11.2007 #7 -06 synnytin ja olin tyytyväinen kaikin puolin...ens kuussa uudestaan sinne..silti jännittää vaikka ekalla kerralla meni kaikki hyvin...
-06 synnytin ja olin tyytyväinen kaikin puolin...ens kuussa uudestaan sinne..silti jännittää vaikka ekalla kerralla meni kaikki hyvin...