V "vieras" Vieras 09.05.2013 #2 En ole katsonut yli 10vuoteen enää sarjaa mutta tämän viikon olen seurannut ja itku tässä tuli.noloa mutta totta.
En ole katsonut yli 10vuoteen enää sarjaa mutta tämän viikon olen seurannut ja itku tässä tuli.noloa mutta totta.
A ap. Vieras 09.05.2013 #3 [QUOTE="vieras";28449312]En ole katsonut yli 10vuoteen enää sarjaa mutta tämän viikon olen seurannut ja itku tässä tuli.noloa mutta totta.[/QUOTE] Totta, aika hyviä suorituksia just Brookelta ja Stephanielta.
[QUOTE="vieras";28449312]En ole katsonut yli 10vuoteen enää sarjaa mutta tämän viikon olen seurannut ja itku tässä tuli.noloa mutta totta.[/QUOTE] Totta, aika hyviä suorituksia just Brookelta ja Stephanielta.
V "vieras" Vieras 09.05.2013 #4 Nyt kun tämän poistumisen on nähnyt voi taas unohtaa sarjan seuraamisen.
H "harmaa" Vieras 09.05.2013 #6 En oo vuosiin katsonut kyseistä sarjaa, mut pari viikkoo sit sain sellasen käsityksen et Brooke ja Stephanie ovat jokseenki läheisiä nykyään? Eric ja vaimonsa miettivät siinä jaksossa miten Brooke suhtautuu uutiseen syövästä....täh...
En oo vuosiin katsonut kyseistä sarjaa, mut pari viikkoo sit sain sellasen käsityksen et Brooke ja Stephanie ovat jokseenki läheisiä nykyään? Eric ja vaimonsa miettivät siinä jaksossa miten Brooke suhtautuu uutiseen syövästä....täh...
A ap. Vieras 09.05.2013 #7 Alkuperäinen kirjoittaja Xtina: Eiii, unohdin ihan kokonaan! Joko se kuoli? Click to expand... Just äsken kuoli.
Alkuperäinen kirjoittaja Xtina: Eiii, unohdin ihan kokonaan! Joko se kuoli? Click to expand... Just äsken kuoli.
A ap. Vieras 09.05.2013 #8 [QUOTE="vieras";28449358]Nyt kun tämän poistumisen on nähnyt voi taas unohtaa sarjan seuraamisen.[/QUOTE] Nyt mä alan seuraamaan sarjaa kun tuo Billin ja Brooken lähentyminen vaikuttaa niin lupaavalta. Ne olis hyvä pari.
[QUOTE="vieras";28449358]Nyt kun tämän poistumisen on nähnyt voi taas unohtaa sarjan seuraamisen.[/QUOTE] Nyt mä alan seuraamaan sarjaa kun tuo Billin ja Brooken lähentyminen vaikuttaa niin lupaavalta. Ne olis hyvä pari.