hyvin tienaava = esim. yli 4000 euroa kuussaAlkuperäinen kirjoittaja ?:Määrittele ensin "hyvin tienaava" ja "täällä".
Kuinka moni nainen tällä palstalla tienaa 4 000 kuussa. On aika paljon yli keskiansion.Alkuperäinen kirjoittaja ap:hyvin tienaava = esim. yli 4000 euroa kuussaAlkuperäinen kirjoittaja ?:Määrittele ensin "hyvin tienaava" ja "täällä".
täällä = palstalla
joo, ja mulla on yksin 160 000 lainaa, tai ei kyl enää oo onneks noin paljoAlkuperäinen kirjoittaja ?:Jaa, no palstalla... mun kaveri taitaa käydä enemmän toisella palstalla Eikä se varmaan ihan noin paljon tienaa. Sen verran kuitenkin, että yksinään oli varaa 100 000 asuntolainaan. Eli ainakin tulee toimeen omillaan.
samaa mietin etten akateemisesti koulutettuna taida tuntea montakaan ihmistä joka tienaisi tuon...Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Kuinka moni nainen tällä palstalla tienaa 4 000 kuussa. On aika paljon yli keskiansion.Alkuperäinen kirjoittaja ap:hyvin tienaava = esim. yli 4000 euroa kuussaAlkuperäinen kirjoittaja ?:Määrittele ensin "hyvin tienaava" ja "täällä".
täällä = palstalla
enpä tiedä. Sitähän mä just kysyin...Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Kuinka moni nainen tällä palstalla tienaa 4 000 kuussa. On aika paljon yli keskiansion.Alkuperäinen kirjoittaja ap:hyvin tienaava = esim. yli 4000 euroa kuussaAlkuperäinen kirjoittaja ?:Määrittele ensin "hyvin tienaava" ja "täällä".
täällä = palstalla
Et kysynyt. Vaan kuinka moni yh tienaa tuon summan. Ihan eri kysymys.Alkuperäinen kirjoittaja ap:enpä tiedä. Sitähän mä just kysyin...Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Kuinka moni nainen tällä palstalla tienaa 4 000 kuussa. On aika paljon yli keskiansion.Alkuperäinen kirjoittaja ap:hyvin tienaava = esim. yli 4000 euroa kuussaAlkuperäinen kirjoittaja ?:Määrittele ensin "hyvin tienaava" ja "täällä".
täällä = palstalla
kyllä niitä löytyy. Noi tulot eivät ole vaikka kaupallisella, teknisellä alalla tai esim lääkärille mikään erikoinen tulo. Suurin osa ainakin omasta tuttavapiiristä sen verran tienaa, tosin en tiedä kuinka moni palstailee...Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Kuinka moni nainen tällä palstalla tienaa 4 000 kuussa. On aika paljon yli keskiansion.Alkuperäinen kirjoittaja ap:hyvin tienaava = esim. yli 4000 euroa kuussaAlkuperäinen kirjoittaja ?:Määrittele ensin "hyvin tienaava" ja "täällä".
täällä = palstalla
Raha ketjuissa ainakin harmaat. Enpä usko että kovinkaan moni haluaa kertoa oikeita tulojaan nikillä.Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Kuinka moni nainen tällä palstalla tienaa 4 000 kuussa. On aika paljon yli keskiansion.Alkuperäinen kirjoittaja ap:hyvin tienaava = esim. yli 4000 euroa kuussaAlkuperäinen kirjoittaja ?:Määrittele ensin "hyvin tienaava" ja "täällä".
täällä = palstalla
No jos katsotaan naisten keskiansio, niin tuo on aika kaukana siitä. On tietty ihmisiä miehiä ja naisia jotka tienaa tuon ja enemmänkin. Minäkin tiedän usean, mutta tiedän usean joka ei pääse edes keskiansion tasolle.Alkuperäinen kirjoittaja insinööri:kyllä niitä löytyy. Noi tulot eivät ole vaikka kaupallisella, teknisellä alalla tai esim lääkärille mikään erikoinen tulo. Suurin osa ainakin omasta tuttavapiiristä sen verran tienaa, tosin en tiedä kuinka moni palstailee...Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Kuinka moni nainen tällä palstalla tienaa 4 000 kuussa. On aika paljon yli keskiansion.Alkuperäinen kirjoittaja ap:hyvin tienaava = esim. yli 4000 euroa kuussaAlkuperäinen kirjoittaja ?:Määrittele ensin "hyvin tienaava" ja "täällä".
täällä = palstalla
ehkä koulutus sitten valikoi enemmän seuraan hyvintienaavia naisia, mutta mulla on tasan yksi lastenhoitaja tuttavissa. Joten nuo tulot ovat keskimääräistä mun piirissä. Joku tienaa ehkä hieman vähemmän mutta monet paljon enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:No jos katsotaan naisten keskiansio, niin tuo on aika kaukana siitä. On tietty ihmisiä miehiä ja naisia jotka tienaa tuon ja enemmänkin. Minäkin tiedän usean, mutta tiedän usean joka ei pääse edes keskiansion tasolle.Alkuperäinen kirjoittaja insinööri:kyllä niitä löytyy. Noi tulot eivät ole vaikka kaupallisella, teknisellä alalla tai esim lääkärille mikään erikoinen tulo. Suurin osa ainakin omasta tuttavapiiristä sen verran tienaa, tosin en tiedä kuinka moni palstailee...Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Kuinka moni nainen tällä palstalla tienaa 4 000 kuussa. On aika paljon yli keskiansion.Alkuperäinen kirjoittaja ap:hyvin tienaava = esim. yli 4000 euroa kuussaAlkuperäinen kirjoittaja ?:Määrittele ensin "hyvin tienaava" ja "täällä".
täällä = palstalla
Kuinka MONI NAINEN YLIPÄÄNSÄ TIENAA yli 4000e kuussa. Kysymys on vallan höntsä siltä kantilta katsottuna. Nimettäin harvempi nainen näin tekee..jos lähdetään miettimään naisvaltaisia aloja, niin voidaan olettaa, että aika paljon naisia ylläripylläri työskentelee näillä aloilla. Ja naisvaltaisilla aloilla on lähes tulkoot kaikissa suht huono palkka, jos sitä verrataan 4000e. Mutta mulla mies tienaa tuon verran ja on DI ja oma yritys. Että veikkaan monelle naiselle tuon olevan vähän harvinaisempaa, vaikka naisiakin on..DI ja oma yritys. Mutta se on huomattavasti harvinaisempaa.Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Kuinka moni nainen tällä palstalla tienaa 4 000 kuussa. On aika paljon yli keskiansion.Alkuperäinen kirjoittaja ap:hyvin tienaava = esim. yli 4000 euroa kuussaAlkuperäinen kirjoittaja ?:Määrittele ensin "hyvin tienaava" ja "täällä".
täällä = palstalla
Tai toisilla ei nouse kusi päähänAlkuperäinen kirjoittaja insinööri:ehkä koulutus sitten valikoi enemmän seuraan hyvintienaavia naisia, mutta mulla on tasan yksi lastenhoitaja tuttavissa. Joten nuo tulot ovat keskimääräistä mun piirissä. Joku tienaa ehkä hieman vähemmän mutta monet paljon enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:No jos katsotaan naisten keskiansio, niin tuo on aika kaukana siitä. On tietty ihmisiä miehiä ja naisia jotka tienaa tuon ja enemmänkin. Minäkin tiedän usean, mutta tiedän usean joka ei pääse edes keskiansion tasolle.Alkuperäinen kirjoittaja insinööri:kyllä niitä löytyy. Noi tulot eivät ole vaikka kaupallisella, teknisellä alalla tai esim lääkärille mikään erikoinen tulo. Suurin osa ainakin omasta tuttavapiiristä sen verran tienaa, tosin en tiedä kuinka moni palstailee...Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Kuinka moni nainen tällä palstalla tienaa 4 000 kuussa. On aika paljon yli keskiansion.Alkuperäinen kirjoittaja ap:hyvin tienaava = esim. yli 4000 euroa kuussaAlkuperäinen kirjoittaja ?:Määrittele ensin "hyvin tienaava" ja "täällä".
täällä = palstalla