Hyvin kypsyneitä äitejä Tampereen seudulta?

Olen hieman alta 4-kymppinen kotiäiti Tampereelta. Lapset ovat kaikki alle kouluikäisiä. Olisi mukava tutustua muihin keskustelutaitoisiin kypsempiin äiteihin ja vaikka tapailla lasten keralla päivisin. Itse olen boheemi, ennakkoluuloton, kyseenalaisen huumorintajun omaava rockhenkinen nainen. Jos et säikähdä kyläpaikkaa jossa vilisee kissoja sekä kummalisen nimen omaavia lapsia. Ja jossa kaffepöydässä ei tarjoilla lihaa, niin olet ehkä tutustumisen arvoinen henkilö =)
 
:wave: Heips! Täällä kans 40 häämöttää :LOL: ei onneks mitään kriisiä kuitenkaan.

Perheesee kuuluu kolme lasta 15, 14, ja 2v. Nuorimman kanssa oltais innokkaita vaikka lähteen kahville tai puistoon. Ja vielä niistä kissoista, että meillä on niitä 4 klp.
 
Jahas täällähän näyttäis olevan samanoloista porukkaa :) En ihan nelikymppinen oo vielä, täytin just 33, mutta yleisesti ottaen oon aina tullu toimeen vähän vanhempien kans (enkä ny tosiaan tarkota, että oisitte vanhoja :D).

Melkosen boheemi on meidän porukka, minä, mies ja 2-v. poika, jonka nimi on sen verran outo ilmeisesti, että kaik luulee sitä tytöks :LOL: Niin ja vanha kissarouva, ennen on ollu enempikin noita miukumaukuja.

Vois vaihdella aatoksia vaikka ens alkuun täällä palstalla?

 
Täällä ilmoittautuu porukkaan mukaan 2v 1kk ikäisen tytön äiti. Kolmen vuoden kuluttua neljäkymppiä täynnä. Hoidan tyttöä kotona, töissä joskus iltaisin, joten aikaa tapaamiseen löytyy hyvin.

Tsekkasin just Väestörekisterin nimipalvelusta montako koko 1900-luvulla on Suomessa saanut saman nimen kuin meidän tyttö. Vastaus oli 711 eli jos nimi nyt ei ehkä kummallinen olekaan, niin harvinainen ainakin :)

Ja ihan tasapainon vuoksi... meillä on koira :D
 
Hei!
Olisi ihana tutustua muihin äiteihin, ollaan muutettu Tampereelle muutama viikko sitten enkä tunne ketään. Enkä oikein osaa täällä edes liikkua...
Itse olen 34v, lapset p 12v, t 8v ja p pian 4kk (+isäntä 35v)
 
Täällä olisi kanssa yksi 36v äippä tampereelta joka tahtoo tutustua uusiin ihmisiin. Mä oon 36v ja mun napero on 1.3v tyttö,ja pitääkin kanssa tuolta väestörekisterista katsoa kuinka monta on noita tytön nimisiä,kun en oo ikuna ennen kuullut tota nimeä.Perheeseen kuuluu vielä iskäkin (ollaan alkuvuodesta muuttamassa erilleen) ja meinataan hoitaa ero aikuismaisesti ja olla paljon tekemisissä eron jälkeenkin. Me ollaan aika liikkuvaista sorttia,kun aina välillä alkaa kotona olo ahdistaan. Oisi kiva saada uusia kavereita. Eiköhän järjestetä jonkinlainen miitti "kypsien äitien kesken"!?

mouks******piipahdin väestörekisterikeskuksen sivuilla ja meidän neitin nimisiä oli kaikkiaan 864kpl 1900-luvin alusta,ei siis kovin yleinen.
 
Tyttö, koira ja minä asustellaan Jankassa. Tytön isä ei asu täällä; meillä on toinenkin asunto. Ollaan "yhdessä erillään" tai "erillään yhdessä", miten sen nyt haluaakin ottaa. Vähän aikaa oltiin "erillään erikseenkin", nyt taas kimpassa, mutta ei me mitään "Matti+Mervi -tapauksia" kuitenkaan olla :LOL:

Jos jotakin/jossain/jolloinkin saadaan järjestetyksi, tullaan tapaamiseen mielellämme, onhan meitä kypsempiä tai ainakin medium++ :sia tässä jo muutamakin... :)
 
:wave: Ottakaa vaikka minuun yhteys yv.llä niin järjestetään joku päivä jolloin mennään ensin vaikka kahville.

Tuohon nimi asiaan kans lisäisin, että meidän nuorimmalla myös yksi nimistä sellainen joita ei ole muilla =)
 
Hei meitähän oli tänne ilmottautunut useampi =) Olin ihan varma että kukaan tuskin vastaa tähän avaukseen joten olin unohtanut koko jutun :ashamed:
Treäiti: sori että en ole laittanut meiliä. Mutta eiköhän tilanne tästä ala pian selkeentyä, niin voidaan vaikka niitä kahvitreffejä sopia =) :ashamed:
Muillekin tiedoksi, voi laitta yksityisviestiä niin saa varmemmin vastauksia.
Jos rohkeita joukosta löytyy niin keittelen kahvit vaikka meillä =)
 

Yhteistyössä