Hyviä laihdutusvinkkejä?

Miten saisin laihdutettua tehokkaasti? Kuinka kummassa saisin itseni todelliseen ihannepainooni? Miten saisin itseni hyvännäköisemmäksi? Olen mielestäni vähän liian pullea, ja haluaisin oikeasti päästä viikonloppukiusauksistani eroon :popcorn: En halua oikeasti enää lisää painoa.

Pyydän, auttakaa minua! Olen ihan out, en tiedä yhtään mitä tehdä! :confused:
 
Ei auta kuin syödä vähemmän ja lopettaa herkuttelu. Itsekuria siis. Itsellä urakkaa edessä 20 kg. Painoindeksi yli 30. Reilun viikon olen laihduttanut (taas ties mones kerta). Ero edellisiin laihdutuksiin on nyt se, että olen liittynyt keventäjiin eli siis maksanut heidän palveluista. Ei se ohjelma sen kummempi ole kuin kiloklubi, mutta ehkä 29 euron maksu motivoi laihtumaan.

Koiran kanssa olla tuplapituisia lenkkejä tehty, mutta sekin on välillä aika vaikeaa, kun siitä seuraa nälkä ja syöminen pitäisi kurissa pitää.
 
"aave"
Aloitin viime viikonloppuna karkkilakon ja sitten pienensin annoskoot. 2kg lähtenyt. Aion vielä olla karkkilakossa kunnes pahimmat tapamässytyshimot menneet ohi. Kun uudelleen aloitan makeat, täytyy mukaan tulla paljon liikuntaa.
 
Jos mahdollista,käy viikonloppuaamuisin heti herättyäsi tyhjällä vatsalla rivakalla pitkällä lenkillä.Se hillitsee ainakin multa iltasyöpöttelyitä joihin viikonloppuisin sorrun.Ei raaski mässätä koska se lenkkihän olis sit ihan turhaan rehkitty. :D
Juo paljon vettä,ja lopeta syöminen kun olet kylläinen vaikka ruokaa olisikin vielä lautasella.
Tsemppiä!
 

Yhteistyössä