ei mitään hyviä kokemuksia. nyt ollut reilun vuoden (kolmen viikon päästä poisto). ei sovi mulle kyllä yhtään, kokonaisessa vuodessa ollu varmaan nelisen viikkoa kuivia päiviä!!! siis vuodessa! kaikki muut päivät tiputellut tai sitten ihan lorahdellut verta. kurja juttu spontaanisen seksin kannalta - aina tällästä; oota vähä, mä käyn ensin pesulla... hiuksia lähti eka puoli vuotta, sitten tasaantui, vaikkakin vielä hiukset ovat ohuet. haluttomuutta seksin suhteen, ja jos välillä sitten vähän haluttaakin, niin itse akti ei oikein enää tunnu missään! kurjaa molempien osapuolienkin kannalta! iho rasvainen. kaikkein pahin vaiva on kuitenkin ollut lähes jokapäiväiset munasarja- ja kohtukivut. välillä tekee niin kipeää, että tuntuu yläreisissä ja selänkin puolella, ihan kuin kohtu yrittäisi synnyttää kierukkaa pois. gynellä olen käynyt vaivojen takia jo monta kertaa, mutta ei ole tulehdusta tai mitään löytynyt. vain nesterakkuloita munasarjoissa, jotka kuitenkin on olleet liian pieniä luokiteltavaksi kystoiksi. silti, ihan hemputin kipeä oon ollut. lääkärit aina kannustaneet vielä kärvistelemään, mutta nyt saa riittää! mirena hormonikierukka on siis kyseessä ja seuraavaksi ajattelin pillereitä, merkistä en tiedä kun ei ole koskaan vielä ollut, mutta toivottavasti toimivat.