R
reikähammas
Vieras
Olen juurihoidon aijemmin jättänyt kesken, koska hammaslääkäri ei pelkoani ymmärtänyt, ja kohtelu todella tylyä nyt kuitenkin koko toinen puoli suusta/leukaluista särkee ja vihloo niin ettei burana auta ja yöllä valvoin 5h sen takia kun ei saa nukuttua, mitään en saa syötyä jne.. Soitin meidän kaupungin hammashoitojen ajanvaraukseen, ensimmäisenä tätönen pitää varmaan 5 minuutin saarnan siitä miten ajattelematon ja tyhmä olen ollut kun olen juurihoidon kesken jättänyt, ja yritin väliin sanoa pelosta yms niin tämä huikkaa vaan että pelot on keksittyjä, hammaslääkärit auttavat eivät pelottele, ja lopputulos oli se että varasi tälle samalle hammaslääkärille ajan jonka takia siis viimeksi olen lopettanut juurihoidot heti ensimmäisen käyntiin. Ja sekin aika on vasta helmikuun alussa.
En minä voi sinne asti vaan valvoa ja itkeä öitä, sekä olla syömättä.
Suositelkaa hyviä yksityisiä turusta? Ja hintapolitiikasta sen verran että ei olisi sieltä kalleimmasta päästä, kun rahaa ei oikeasti ole ylimääräistä kun kotihoidontuella oleva yh kerran olen.
En minä voi sinne asti vaan valvoa ja itkeä öitä, sekä olla syömättä.
Suositelkaa hyviä yksityisiä turusta? Ja hintapolitiikasta sen verran että ei olisi sieltä kalleimmasta päästä, kun rahaa ei oikeasti ole ylimääräistä kun kotihoidontuella oleva yh kerran olen.