Hyviä perhepäivähoitajia lahdessa laune-kiveriö akselilla!!!????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tänne palstalle ei kannata tulle kertomaan, että olet viemässä alle 3-vuotiaan päivähoitoon. Sut lynkataan ja olet huono äiti. Itsekin olen vienyt lapsen hoitoon alle 3-vuotiaana ja hyvin on sujunut. Mutta täällä yleinen mielipide on sitä vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja varo vaan ap:
Tänne palstalle ei kannata tulle kertomaan, että olet viemässä alle 3-vuotiaan päivähoitoon. Sut lynkataan ja olet huono äiti. Itsekin olen vienyt lapsen hoitoon alle 3-vuotiaana ja hyvin on sujunut. Mutta täällä yleinen mielipide on sitä vastaan.
'
ja vielä perhepäivähoitajalle..

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja varo vaan ap:
'
ja vielä perhepäivähoitajalle..

Niin sekin vielä :D Mä vein sentään päiväkotiin alle 3-vuotiaan, joten en ole kai sentään ihan kauhean huono äiti :kieh: Päiväkodista saa kuitenkin niitä ah niin ihania virikkeitä, mitä kaikkien lasten pitääkin saada tasan siitä päivästä alkaen kun 3-vuotta tulee mittariin. Jos sen jälkeen pitää lasta kotona (jos itsekin on kotona), niin lapsesta kasvaa kieroutunut.

niih, no mä olen paras äiti, mutta otin paremman työtarjouksen vastaan, kun näille parhaille ja parhaimman näköisille töitä on tarjolla =)

Niin vien just sinne minne haluan lapseni, ja ehdottomasti perhepäivähoitajalle kun se on vielä pieni, ja saan valita just sen kenet haluan!

Kuulkaas että päiväkodeissa on isot ryhmät ja yksivuotiaat heitetään kuulemma aina ulkoilun ajaks kylmälle asfaltille , jos ei osaa kävellä (kun pitää ulkoilla) ja näin kuulen ijan luotettavalta ystävältä, joka on ikäväkseen nähnyt tätä työssään helsingissä, olen täydellinen äiti kun haluan että meidän perheessä tehdään töitä, hoidetaan lasta , ja saadaan ostettua niin sanottua onnea rahalla, eikä tarvi kulkea tukka limassa, kun ei ole rahaa hoitaa itseään...

mä tein kuule lapsia ihan meitä varten ja samalla olen lapseani varten =)
että näin!

Yhteistyössä