Hyviä kotiruokablogeja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "valkosipuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"valkosipuli"

Vieras
Olen innostunut ruuanlaitosta harrastuksena ja selailen jonkin verran ruokablogeja. Vielä on kuitenkin suosikit löytämättä. Kertokaa hyvistä kotiruokablogeista joissa käytetään edullisia raaka-aineita ja pääosin kasviksia. :)

Perustin itse juuri oman blogini, jonka löytää osoitteesta Valmista!

Hyvästä en osaa sanoa, mutta mulla on blogini kyljessä myös ruokaohjeita. Aikoinaan aloin kirjoittaa niitä kotisivuilleni esikoistani varten, joka on lakto-ovo-vege. Nyttemmin sivuillani on myös liha- ja kalaruokien ohjeita. Blogini on siis Safkaa ja shamanismia ja sieltä valitsemalla valikosta "Ruoka", pääsee ohjeisiin. Itse blogi on enemmänkin kaikkea muuta kuin ruokablogi.

[QUOTE="valkosipuli";28031494] Perustin itse juuri oman blogini, jonka löytää osoitteesta Valmista![/QUOTE]

Kommenttina blogiisi, että ohjeiden fontti on hieman vaikealukuinen. Otsikossa oleva fontti näyttää paremmalta.

[QUOTE="kommentti";28031578]Kommenttina blogiisi, että ohjeiden fontti on hieman vaikealukuinen. Otsikossa oleva fontti näyttää paremmalta.[/QUOTE]
Meinasin sanoa samaa, mutta sitten ajattelin, että vika on vain näkökyvyssäni. Jossa siis tosiaan on vikaa eli jotain toista fontti ei välttämättä häiritse lainkaan :)