Olen innostunut ruuanlaitosta harrastuksena ja selailen jonkin verran ruokablogeja. Vielä on kuitenkin suosikit löytämättä. Kertokaa hyvistä kotiruokablogeista joissa käytetään edullisia raaka-aineita ja pääosin kasviksia.
Perustin itse juuri oman blogini, jonka löytää osoitteesta Valmista!
Hyvästä en osaa sanoa, mutta mulla on blogini kyljessä myös ruokaohjeita. Aikoinaan aloin kirjoittaa niitä kotisivuilleni esikoistani varten, joka on lakto-ovo-vege. Nyttemmin sivuillani on myös liha- ja kalaruokien ohjeita. Blogini on siis Safkaa ja shamanismia ja sieltä valitsemalla valikosta "Ruoka", pääsee ohjeisiin. Itse blogi on enemmänkin kaikkea muuta kuin ruokablogi.
[QUOTE="kommentti";28031578]Kommenttina blogiisi, että ohjeiden fontti on hieman vaikealukuinen. Otsikossa oleva fontti näyttää paremmalta.[/QUOTE]
Meinasin sanoa samaa, mutta sitten ajattelin, että vika on vain näkökyvyssäni. Jossa siis tosiaan on vikaa eli jotain toista fontti ei välttämättä häiritse lainkaan
Jospa sitä nyt uskaltaisi laittaa oman bloginsa osoitteen. Ihan hiljattain aloin pitämään blogia. Siellä on ohjeita niin tavalliseen kuin allergistenkin ruokavalioon.