Hyviä kokemuksia e-pillereistä?

Minulla on ollut aiemmin käytössä Meliane, nyt Microgynon. Hyvin ovat sopineet molemmat. Suurin etu minulla on se, että hillitsee taipumusta endometrioosiin. Pillerien ansiosta endo pysyi tietämättäni kurissa vuosia.

No jos löytää itsellensä sopivan merkin on e-pillerit oikein käteviä.
Toisaalta jos sattuu epäsopiva merkki ja huono tuuri saattaa saada kropan ihan piloille eikä se välttis koskaan enää täysin normalisoidu.

Nojoo 2kk olen zoely e-pillereitä syönyt eikä mitään moitittavaa ainakaan vielä. :)

Paljon parjattua Yazia olen syönyt kolme vuotta. Iho-ongelmia ei ole ollut oikein ennenkään, mutta pillereiden aikana en ole nähnyt näpyn näppyä. Kuukautiset oli ennen tosi runsaat ja ERITTÄIN kivuliaat, siis jouduin ekan päivän makaamaan lämpimässä kylvyssä ja mahaa kouristeli oikein kunnolla, eikä kipulääkkeet auttaneet. Nyt on kaikki kivut hävinneet ja menkat kestää n. 3 päivää. Yazit poistavat myös nestettä, joten mitään painonnousuja ei ainakaan ole tullut. Pois en vaihda!

Itse olen popsinut nyt päälle vuoden Merciloneja. Ei mitään pahaa sanottavaa. Ei sivuvaikutuksia tai mitään muutakaan :)
Menkat kestää pillereiden tauottamisen jälkeen noin 4-5 päivää.

Yhteistyössä