Hyviä kirjoja???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neitonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neitonen

Vieras
Kertokaas hyviä kirjoja joita kannattaa lukea (ei IS:n vertailua :) )
Huomenna pitäis mennä hakemaan jotain lukemista ja tuntuu että luen aina samojen kirjojen takakansia niistä kuitenkaan mitään lainaamatta.

Mun suuri heikkouteni on ihanat kotimaiset maalaisromanttiset kirjat, eli Enni Mustosta haalimaan kassi täyteen. Ne on ihania!

Huumoripuolella suosittelen Sophie Kinsellaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Linnunradan käsikirja liftareille löytyi listasta, mutta suosittelen silti sitä. Tylsäksi ei tuota kirjasarjaa voi oikein moittia.

Ei siitäkään kaikki tykkää, mun makuuni se ei ollut. Ehkä odotin siltä paljon enemmän, kun on niin suositeltu kirja. Odotin koko ajan, että koska tapahtuu jotakin järisyttävää - mutta ei loppuunasti luettunakaan ei sytyttänyt minua.

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Linnunradan käsikirja liftareille löytyi listasta, mutta suosittelen silti sitä. Tylsäksi ei tuota kirjasarjaa voi oikein moittia.

Ei siitäkään kaikki tykkää, mun makuuni se ei ollut. Ehkä odotin siltä paljon enemmän, kun on niin suositeltu kirja. Odotin koko ajan, että koska tapahtuu jotakin järisyttävää - mutta ei loppuunasti luettunakaan ei sytyttänyt minua.

Ehkä tosiaan odotit kirjalta liikaa. Minä löysin kirjan yli kymmenen vuotta sitten ja luin sen silloin ilman minkäänlaisia ennakko-odotuksia. Pidän kirjan huumorista.
Vaikkei kaikki voi kaikesta tykätä, vastasin silti kiltisti ap:n kysymykseen :)

Anni Polva on hyvää rakkaushömppää. Ken Folletista voisit tykätä, se BBC:n listalla ollut Taivaan Pilarit on yks mun lempikirjoja, vaikka se onkin hiukan erilaista kun hänen muu tuotantonsa.

Yhteistyössä