Hyviä Blogeja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos tänne!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24046456:
Mä oon ollu ihan "nalkissa" tuohon KPE:hen, mutta nyt mua on alkanut ärsyttää kun se hehkuttaa, että on mies koko kesän kotona ja plaa plaa plaa ja silti se ei viitsi päivitellä sitä blogia ku kerran viikossa ehkä maximissaan.

Aika harvakseltaan joo ollut viime aikoina päivityksiä, jos sillä Annella on se paljon puhuttu elämäkin? :D

Nim. olen päivittänyt blogiani 19 päivää putkeen :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24046592:
Kyllä mun mielestä vähintään pari-kolme kertaa viikossa olis kiva saada jotain uutta luettavaa ja katseltavaa.

:O Tsiisus, ihan hyvä vaan ettei kukaan lue mun blogia, en mä ikinä sais noin paljon kerrottavaa sinne.. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24046592:
Kyllä mun mielestä vähintään pari-kolme kertaa viikossa olis kiva saada jotain uutta luettavaa ja katseltavaa.

itse oon koittanut päivitellä kerran päivässä tai vähintään parin päivän välein, eli se on ihan ok päivitys tahti?

:O Tsiisus, ihan hyvä vaan ettei kukaan lue mun blogia, en mä ikinä sais noin paljon kerrottavaa sinne.. :laugh:

No, nyt kesällä kuvia pihalta, muutamalla lauseella selitettynä.
Sadepäivinä lasten (lemmikeiden) touhuiluja, kahvikattauksia jos joku poikkeaa kylässä, sit nythän niissä blogeissa kiertää se 30 kuvan juttu.

Kyllä mä ymmärrän, ettei joku, joka on päivät töissä pysty/jaksa päivitellä blogiaan montaa kertaa viikossa, mut esim. just toi KPE tai muut, jotka tekevät töitä oman aikataulunsa mukaan sais päivittää useammin.

[QUOTE="vieras";24046669]itse oon koittanut päivitellä kerran päivässä tai vähintään parin päivän välein, eli se on ihan ok päivitys tahti?[/QUOTE]

Ei joka päivä tarvi päivittää. Mutta tottakai on mukavaa jos usein tulee jotain uutta juttua, vaikka pientäkin.

Mikä sun blogi on ja mistä se kertoo?

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24046693:
Ei joka päivä tarvi päivittää. Mutta tottakai on mukavaa jos usein tulee jotain uutta juttua, vaikka pientäkin.

Mikä sun blogi on ja mistä se kertoo?

Se on toi Lilla Wanilla mitä ehdein jo "mainostamaan". Mulla ei kyllä ole paljoa käryä blogin pitämisestä, mutta kun jäin tässä työttömäksi, niin olen sen avulla koittanut pitää elämässä nyt jonkinlaista järjestystä, ettei koko päivä mene vaan peukaloita pyöritellessä ja paikallaan istuessa, vaan olisi jotain tekemistä työn ohella.

[QUOTE="vieras";24046730]Se on toi Lilla Wanilla mitä ehdein jo "mainostamaan". Mulla ei kyllä ole paljoa käryä blogin pitämisestä, mutta kun jäin tässä työttömäksi, niin olen sen avulla koittanut pitää elämässä nyt jonkinlaista järjestystä, ettei koko päivä mene vaan peukaloita pyöritellessä ja paikallaan istuessa, vaan olisi jotain tekemistä työn ohella.[/QUOTE]

Niin ja siellä on kuvia mun tekemistä käsitöistä tai leipomuksista. Joskus näen kaveriani, ja teemme yhdessä käsitöitä. Pistettiin sille meen ompeluille oma (Nuppineula-Klubi) blogi pystyyn :)

Tosi kivan näköisiä blogeja.. :)

Täytyis opetella ja vaivautua vähän tekee jotain blogin yleisilmeelle.

Löytääkö kukaan muuten "vahingossa" blogeihin vai pitääkö ne lukijat mainostaa sinne?

Tosi kivan näköisiä blogeja.. :)

Täytyis opetella ja vaivautua vähän tekee jotain blogin yleisilmeelle.

Löytääkö kukaan muuten "vahingossa" blogeihin vai pitääkö ne lukijat mainostaa sinne?

Löytää niitä vahingossakin. Jos esim on joku päivittänyt blogiaan esim vuodatuksessa, niin uusin kirjoitus on päällimmäisinä, ja sitä klikkaamalla saattaa bongata jonkun hyvän blogin. Myös iltasanomien(?) blogilistaan kannattaa liittyä.

En sitten tiedä kyllä muita tapoja.. :)