K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Magicpoks
Kalastajanvaimo
Kaunis pieni elämä
Siinä mun lempparit =)
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24046456:Mä oon ollu ihan "nalkissa" tuohon KPE:hen, mutta nyt mua on alkanut ärsyttää kun se hehkuttaa, että on mies koko kesän kotona ja plaa plaa plaa ja silti se ei viitsi päivitellä sitä blogia ku kerran viikossa ehkä maximissaan.
Aika harvakseltaan joo ollut viime aikoina päivityksiä, jos sillä Annella on se paljon puhuttu elämäkin?
Nim. olen päivittänyt blogiani 19 päivää putkeen :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24046592:Kyllä mun mielestä vähintään pari-kolme kertaa viikossa olis kiva saada jotain uutta luettavaa ja katseltavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24046537:Mikä sun blogi on ja mistä se kertoo?
:O Tsiisus, ihan hyvä vaan ettei kukaan lue mun blogia, en mä ikinä sais noin paljon kerrottavaa sinne..![]()
Onks sullakin blogi?! Linkkiä? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24046592:Kyllä mun mielestä vähintään pari-kolme kertaa viikossa olis kiva saada jotain uutta luettavaa ja katseltavaa.
:O Tsiisus, ihan hyvä vaan ettei kukaan lue mun blogia, en mä ikinä sais noin paljon kerrottavaa sinne..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24046693:Ei joka päivä tarvi päivittää. Mutta tottakai on mukavaa jos usein tulee jotain uutta juttua, vaikka pientäkin.
Mikä sun blogi on ja mistä se kertoo?
Tosi kivan näköisiä blogeja..![]()
Täytyis opetella ja vaivautua vähän tekee jotain blogin yleisilmeelle.
Löytääkö kukaan muuten "vahingossa" blogeihin vai pitääkö ne lukijat mainostaa sinne?
Löytääkö kukaan muuten "vahingossa" blogeihin vai pitääkö ne lukijat mainostaa sinne?