Hyviä bile mestoja (aikuisille) helsingissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
eiks ne bilemestat oo yleensä aikuisille eli k-18? vai tarkoitatko "aikuisille" eli jotain keski-ikäisklubeja? DTM on hyvä :)

niinkuin tällä palstalla muodokas=lihava, sanoilla kaunistellaan...

Riippuu ihan siitä, mitä haluat tehdä ?
Tanssipaikat on asia erikseen, karaokemestat myös ja sitten on tietenkin vakaa humaltumistarkoitus, johon suosittelen Kallion baareja. Niissä saa aina seuraakin :D

Se riippuu ihan hirveästi siitä millainen ihminen on, ja mistä tykkää. Itse tykkään karaokesta ja rokista, joten menisin Pataässään tai Satumaahan ensin, ja loppuillaksi On The Rocksiin.

DTM on muuten ainoa paikka, missä miehet tulee väkisin suutelemaan naisia :P Kun se on homobaari, niin siellä on niitä miehiä, jotka haluaa kovasti käännyttää ja uskovat tekevänsä sen suutelemalla.

Pataässä on ihan täys, samoin Satumaa. Niihin kannatta mennä ajoissa. Kalliossa on Populus, mikä on OK, kuten myös Kaisaniemessä sijaitseva Jones.
Mutta kaikki karaokepaikat on sellaisia, että pitää olla ajoissa liikkeellä jos haluaa saada istumapaikan.

Alkuperäinen kirjoittaja DTM:
DTM on muuten ainoa paikka, missä miehet tulee väkisin suutelemaan naisia :P Kun se on homobaari, niin siellä on niitä miehiä, jotka haluaa kovasti käännyttää ja uskovat tekevänsä sen suutelemalla.

epist ettei mua oo kukaa mies koskaa koittanu siel suuella :(

Aika normi meininki monissa muissakin kuppiloissa, ikävä kyllä... Kello kun alkaa lähetyä valomerkkiä, niin epätoivoisimmat unohtaa ne alkeellisimmatkin käytöstavat.

Alkuperäinen kirjoittaja una:

epist ettei mua oo kukaa mies koskaa koittanu siel suuella :(

Sä oot sit varmaan pitkätukkahetero, ei sua tartte käännyttää :D

Yhteistyössä