Hyvät vinkit markettikaman meikeistä yms?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XcxcxcxcX
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Erittäin hieno suomalainen mustikkashampoo ja -hoitoaine ohuelle tukalle. Tekee mun liehuletistä kiiltävän ja helposti käsiteltävän. Pari euroa pullo. Suomessa tehtyäkin.

Mun markettilempparit on nää:

- Lumene silmämeikinpohjustaja
- Lumene silmänrajauskynät
- Lumene kulmakynä + kulmageeli ja myös kulmavaha on hyvä
- Lumene valovoide ja Crystal Radiance
- Lumene irtopuuteri

- Natural Code meikkivoide
- Natural Code tussimainen eyeliner
- Natural Code eye dramatizer silmämeikkikynä

- Maybellinen ripsarit (One by One, The Falsies jne.)
- Maybelline Fit Me peitevoide (ihan superhuippu ja parempaa jopa kun kalliimmat)
- Maybelline Color Sensational huulikiillot (ihanat nudesävyt 610 ja 710)

Viiden euron hintaisista MNY-meikeistä ihan huippuja on poskipuna sävyssä 301 joka on vähän dupe suosituimmille poskipunasävyille, mutta mieto sävyltään eli ei tarvi aloittelijankaan pelätä saavansa liikaa väriä,

sekä mainio luomivärisävy 120 highlighteriksi silmämeikkiin.

Muut suosikit on sit joko selektiivisistä sarjoista tai muuten erikoisempia joita ei perusmarketeista saa esim. Urban Decay, Benefit ja Dior merkkeinä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Manteliöljyäkin kehutaan ihonhoidossa, sävy paranee ym. Olen omani litran pullon ostanut fysioterapeutilta. Siirtänyt siitä aina pikku pulloon. Käyttävät hierontaan. Sitä voi sipaista hiuksiin ja koko vartalolle. Ja tulee halvaksi samalla.

Julkkikset maailmalla käyttävät jopa oliiviöljyä..

Minä suosittelen Max Factorin meikkipuuteria, on peittävä ja nopea laittaa. Olen jättänyt meikkivoiteet käyttämättä sen jälkeen kun aloin tätä käyttämään.

Tässä ketjussa voi varmaan kysyä mikä olisi hyvä silmänympärysgeeli tai -eliksiiri? Kannattaako noita parikymppiä maksavia eliksiirejä tai tippoja ostaa, huomaako niiden käyttöä missään vai pitäydynkö edelleen tuossa silmänympärysvoiteessa?
Myös minä suosittelen lämpimästi Max Factorin meikkipuuteria ihan paras ostos ja lopputulos.