Hyvät vinkit markettikaman meikeistä yms?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XcxcxcxcX
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

XcxcxcxcX

Vieras
Pääsen sunnuntaina shoppaileen itsekseni ;) ja ajattelin päivittää samalla tuon meikkivaraston. Töihin paluukin edessä....

Töihin ois kiva jotain ripsaria laittaa, sävyttävää voidetta ehkä, joskus jopa meikkiä.

Mitkä nyt niinkuin ois in, joku kehui joku päivä täällä jotain pohjustusvoidetta joka häivytti ihohuokoset vallan piiloon?

Niin, sekaiho ja ikäkin lähempänä 4kymppiä kuin 3*

- BB-voide garnierilta, kosteuttava kasvovoide/meikkivoide joka ei niin tymäkkää kuin tavalliset meikkivoiteet mutta peittää hiukan. Naturelli,mutta siisti iho.

- Max Factor- false lash effect-mascara. Ihan parhautta.

Joillekin tuo Bb-voide on tehnyt näpoyjä.

Mutta en muista valmistajaa mutta WAKE UP jotakin sopii hyvin päivittyneelle iholle ja hinta laatu kohdillaan. Sitä myydään lasisessa neliö pitkulaisessa pullossa.

Rimmelin keltaisen värisessä paketiss ripsaria.

Sori etten muistanu nimiä kun en jaksanu käydä ees kattoo

[QUOTE="vieras";26733003]- BB-voide garnierilta, kosteuttava kasvovoide/meikkivoide joka ei niin tymäkkää kuin tavalliset meikkivoiteet mutta peittää hiukan. Naturelli,mutta siisti iho.

- Max Factor- false lash effect-mascara. Ihan parhautta.[/QUOTE]

Itse en henk.koht tykännyt tosta bb-voiteesta kun naama jäi ihan tahmeaksi, rasvaisen tuntuiseksi..

Tuo bb garnier oli minun sekaiholleni ihan hirvitys. ei kuivunut lainkaan, kiilsi kamalasti, oli tahmainen.
Mä tykkään Lumenen Natural code meikkivoiteesta, rimmelin irtopuuteri, h&m aurinkopuuteri. Ja kuituripsari joka lähtee 38 asteessa!

cilja, minkä valmistajan tuo kuituripsari on?!

Itse tykkään wet'n wildin (saa seppälästä) luomiväreistä, tosi kivoja sävyjä! Irtopuuterin ostan aina lumenelta, mut olen kuullut kehuja myös rimmelin vastaavasta.
Meikkivoiteena mulla on se Fit me ja siihen sekoitan tota bb-voidetta.
Tilasin nyt myös Lily Lolon mineraalipohjan, jospa se ois parempi iholle!

maybellinen ripsari, olikos se missä kuituja, hyvä ollut! Sitten lumene kosteuttava meikkivoide, lumenen kaikki tuotteet aika hyviä muutenkin. Myös hyvä merkki on mac ja make up store

Minä suosittelen Max Factorin meikkipuuteria, on peittävä ja nopea laittaa. Olen jättänyt meikkivoiteet käyttämättä sen jälkeen kun aloin tätä käyttämään.

Tässä ketjussa voi varmaan kysyä mikä olisi hyvä silmänympärysgeeli tai -eliksiiri? Kannattaako noita parikymppiä maksavia eliksiirejä tai tippoja ostaa, huomaako niiden käyttöä missään vai pitäydynkö edelleen tuossa silmänympärysvoiteessa?

Mitä puuteria pistätte ton BB:n päälle? Tai jonkin muun meikkivoiteen päälle? Suositelkaa jotain.

Minä laitan bb:n päälle pohjustusvoiteen. Nyt käytössä joku maybellinen uudehko tuote, joka levittyy aika ihanasti. Iho ei jää kiiltelemään ja iho näyttää tasaisemmalta. (Näiden päälle laitan vielä bare mineralsin meikkipuuteria, poskipunaa ja aurinkopuuteria ja meikki pysyy siistinä iltaan saakka.)

Lumenen sävyttävää kosteusvoidetta olen myös tykännyt käyttää kesällä joko pelkästään ja töihin laittanut tarvittaessa jotain vielä päälle.

Ripsivärit ostan vain meikkiliikkeistä. Töissä olen sekä sisällä että ulkona ja olen tykännyt käyttää näitä lämpimällä vedellä poistettavia ripsivärejä. Eivät leviä kaatosateessakaan, mutta lähtevät kuitenkin helposti pois kun haluaa. :)

Silloin kun ostin marketista (Anttila, Sokos tms.) meikit, etsin yleensä aina myyjän apuun tarkistamaan että ostan oikean sävyistä meikkivoidetta. Yleensä myyjä osasi suositellakin eri merkeiltä tuotteita riippuen siitä millaisia ominaisuuksia meikiltä etsin.

[QUOTE="vieras";26733003]- BB-voide garnierilta, kosteuttava kasvovoide/meikkivoide joka ei niin tymäkkää kuin tavalliset meikkivoiteet mutta peittää hiukan. Naturelli,mutta siisti iho.

- Max Factor- false lash effect-mascara. Ihan parhautta.[/QUOTE]

Tästä olen minäkin pitänyt :)

Omat on BB-voide Garnierilta. Ensin naaman puhdistus sitten tämä, ei mitään kosteusvoidetta väliin. Mulla sekaiho, ei tule näppyjä.
Maybellinen ripsarit. Ne isot putkilot.
Lumenen kulmaväri putkilossa. Semmoinen harja siis.

Muuta en arkena yleensä laita

Tästä olen minäkin pitänyt :)

Mullakin on tuota, mutta käytän vain juhlameikissä. Arkimeikissä olen huomannut että viimeistään loppuiltapäivästä ripsari on varissut ja jättänyt tummia jälkiä silmän alle.

Lumenen Blueberry Volum ripsari on mainio. Ei todellakaan varise vaikka vähän silmiä hierois.

Mä tykkään Lorealin BB-voiteesta. Vaatii kyllä loppupäivästä hieman puuterin tupsuttelua päälle. Lumenen poskipuna, Rimmelin aurinkopuuteri, luomiväriä kulmakarvoihin ja sillä sipuli.

[/QUOTE]

Jos on herkkä iho tai ei pidä kalvokerroksesta naamalla niin tämä kannattaa skipata.
Sisältää silikonia plus jotain luonnonöljyjä. Silikoni saattaa aiheuttaa näppylöitä ja yhdistettynä öljyjä sisältävään tuotteeseen ja muutenkin, aiheuttaa tuon kerroksen iholle.

Ja silikonimömmöt yleensä tekevät sen, että tarvitsee puuteria viimeistään loppupäivästä.

Maybellinen ripsarit on hyviä. Cat eyes ja false lash yms.
Lumenen luomivärit on hyviä.
Samoin lumenen kivipuuterit jos tuntee tarvitsevansa. Itse käytän Everyday minerals:in finishing dust:ia.
Kulmien kestovärjäykseen käy itselleni ainakin melkein mikä vaan, sopimatonta ei ole tullut vastaan, kulmakarvoissani on hieman harmaata joten vaaleintakin sävyä voi pitää vain 5min.
Herbinan hiuksiin jätettävä marjaspa-spray on ihana hieman kuivuuteen taipuvaiselle ja luonnonkiharalle tukalleni.
Erisanin uudistava voide sisältää a-vitamiinia ja on juuri sopiva pintakuivalle, mustapäitä pukkaavalle iholleni. Tosin olen jo pidempään käyttänyt puhdasta arganöljyä joka on paras kokeilemani "rasva" elämäni aikana. Iho ei rasvoitu päivän aikana, voi käyttää meikin alle, ei jää kiiltämään, ei avaa ihohuokosia, melkein supistaa niitä toisin kuin jotkut rasvat, iho muuttuu parin päivän käytön jälkeen tasaisen väriseksi ja kuulaammaksi.

[QUOTE="Ninnus";26735614]Mutta tämänkin voi lukaista, jos argan-öljy kiinnostaa Uusi Musta - Etusivu - Ihmeöljyä hinnalla millä?hyvänsä[/QUOTE]

Tässä kohtaa kannattaa muistaa, että ei tarvitse tukea suuryrityksiä ostelemalla kaikkea arganöljysälää.
Lisäki minulla on ollut 25ml:n pullo toooooodella kauan, vaikka laitan sitä välillä pisaran hiuksiinkin. Olisikohan tuo ollut jo vuoden verran. Käytin kerran pari viikossa, kunnes vanha kasvovoiteeni loppui ja nyt olen jo pitkään käyttänyt joka päivä.
Pari tippaa riittää enkä ole vielä kuin ehkä puolessa välissä pulloa.

No, argania nyt ei prismasta tai sittarista saa.

Ostoslistalla nyt:
Lumenen vitamin c - sarjan kirkastava tehohoito ja siihen sopiva bb-voide. En taida sitä garnieria viitsiä kokeilla..... En muistanut että lumenekin on olemassa, nyt nettisivuja selailin.
Max factor false lash effect - mascara