Hyvät tuplavaunut??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 1,5v ja vauva..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

1,5v ja vauva..

Vieras
Kertokaapa vinkkejä millaiset vaunut ovat hyvät ja käytännölliset kun meille syntyy heinäkuussa vauva ja edellinen täyttää silloin 1,5v. Peräkkäin istuttavat? Brion twinette vaikuttaa ok, mut onko kokemuksia..? Mahtuuko ovista vierekkäin istuttavilla? Käytetyt aioin hankkia joten teen pikkuisen vertailua..Kiitos jos viitsit vastailla!!

Meille tulee toukokuussa ja esikoinen silloin 1.5v.

Ostan Oran Duoletet käyettynä, ensin olin ostamassa uusia, mutta kun tuo poika jo hyvästi kävelee ja harvoin haluaa rattaissa istua, niin en viitsi uusia ostaa.

Ja ainakin noilla (kapeat) mahtuu kaupassa kulkemaan. Briot ja Emmaljungat leveämmät ja kuulemma hyvin mahtuu niilläkin. Itse en noita Twinettejä edes ajatellut, sillä niissä ei tuota tyntösuuntaa pysty kääntämään. Ja haluan nähdä vauvan, eli siksi meille rattaat jotka pystyy kääntämään, siis työntösuunan.

Peräkkäin istuttavia en edes ajatellut, sillä jotenkin tuntuu et ne on hirveet laivat.

Meille on tulossa heinäkuussa toinen vauva, esikoinen on silloin 1v3kk. Itse olen ajatellut ostaa Emmaljungan tuplarattaat, ihan siitä syystä että meillä on nyt Emmaljungat käytössä (oisko combi...?) ja tykkään kun niissä on todella suuret renkaat. Kävelemme paljon ja suuret renkaat ovat helpot varsinkin talvella ja ""maastossa"".
Mutta kertokaa toki kokemuksia te äidit joilla tuplarattaat on käytössä/ on ollu käytössä.

Meillä lapsille tulee sama ikäero kuin teillä. Ostin Ora duoletot. Ovat kapeat (73 cm) kuten Twinetetkin. Meillä kapeus oli tärkeä asie, että mahtuu 80 cm leveästä oviaukosta ongelmitta. Twinetessä se huono puoli, ettei työntösuuntaa saa muutettua. Lapset ovat siis naama menosuuntaan koko ajan.

Yhteistyössä