Hyvät topparukkaset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NallePuh82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NallePuh82

Aktiivinen jäsen
06.10.2006
3 950
0
36
Suositelkaa hyviä ja lämpöisiä topparukkasia, joissa pysyy peukut paikoillaan!. Ostin Lennen rukkaset, mutta niissä ei ne peukut pysy yhtään ja muksulta menee hermot. Meillä lapsella on myös olleet kädet kylmät ulkona nukuttujen päikkäreitten jäljiltä, vaikka ei nyt mitkään älyttömät pakkaset ole. Rukkasissa on sellainen lämpöisen näköinen karvavuori, mutta silti täytyy sulloa sinne alle jotain lapasia, käsittämätöntä.

Plussaa tietysti olisi, että rukkaset pitäisivät ainakin jonkun verran vettä.

Meillä on toista talvea samat Elsa Pitkäsen Kuopiossa valmistamat topparukkaset, karvavuoriset. Muistaakseni hintalapussa luki että hänellä on 30 vuoden kokemus alalta, ja se näkyy. =) Saattoi olla vähän hintavammat kuin muut, mutta on erittäin hyvät; hyvin istuvat ja lämpimät. 2-vuotiaalle menee vielä 1-koko, eikä viime talven käyttö näy kankaassa yhtään.

Meillä on kotimaiset Hans Companyn valmistamat rukkaset (tehdas kokkolassa). Sivulla on pitkä vetoketju, joka helpottaa rukkasen pukemista pienemmällekin. Ovat vedenpitävät ja lisäksi kämmenpuolella on "kumimainen" pinta, joten lapsen ote pysyy ja kestää. Kangas ei kovetu pakkasella(näillä pienillä mitä nyt on ollut). Olen vielä laittanut mummin kutomat villalapaset alle ja käsi on aina ollut lämmin. Tosi tyytyväinen olen noihin rukkasiin. Niissä on vielä tosi hyvä heijastin ommeltu kämmenselän puolelle. Voisin sanoa, että kympin rukkaset.

Olen ostanut ne Carlsonilta.

Yhteistyössä