M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Minulla olisi ylimääräiset tosi hyväkuntoiset Reebokit, jäivät pieniksi kun tulin raskaaksi.
Ne saisit suunnilleen postikulujen hinnalla, kun ottaa päähän että eivät mahdu enää. Koko on kyllä aika pieni eli 37,5.
Yhdet pari kertaa pidetyt Uvexit löytyy myös, koko pieni 38.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Minulla olisi ylimääräiset tosi hyväkuntoiset Reebokit, jäivät pieniksi kun tulin raskaaksi.
Ne saisit suunnilleen postikulujen hinnalla, kun ottaa päähän että eivät mahdu enää. Koko on kyllä aika pieni eli 37,5.
Liian pienet, mul 39-40 jalka!
Alkuperäinen kirjoittaja Triinu:Ostin Citymarketin alesta hyvät reebokit 15?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Minulla olisi ylimääräiset tosi hyväkuntoiset Reebokit, jäivät pieniksi kun tulin raskaaksi.
Liian pienet, mul 39-40 jalka!
Voi ei.
Olisin ollut niin onnellinen, jos nuo olisi saaneet uuden kodin.
Anttilassa on ollut ihan hyviä tarjouksia, samoin Sokoksen 3+1 päivillä ja Stockan Hulluilla päivillä.