Mistä halvat ja hyvät tuplavaunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja H.J
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä uutena ostetut carena double swingit, hintaa oli 299e ja hyvin on toiminut! Ei mitään valittamista!

Abc on merkki josta olen kuullut paljon huonoa, emmaljunga hyvä mutta tosi kallis. Briot on vaihtelevalla menestyksellä lähipiirissä kulkeneet, en kyllä itse varmaan kyseistä merkkiä ostaisi.
Firkonit on myös hyväksi tuttavani todennut.

Sitten on toki teutoniat, jotka maksaa ihan hunajaa, mutta hyvät on :)

No meillä on Emman Jule twinit ja ei kyllä ole valittamista! Eli ihan kannattaa käydä itse toteamassa liikkeessä mitkä soveltuu hyvin itselle. Jule twinit ovat toimineet joka säällä(kesällä ja talvella) ja niissä on erikseen säädettävät selkänojat. Heittoaisaa ei ole ja tavarakori on pieni, mutta meille kumpikaan ominaisuus ei ole ollut supertärkeä. Näillä on myös hintaansa nähden hyvä jälleenmyyntiarvo.

Riippuu siitäkin tuleeko kaksosille vai eri ikäisille. Eri ikäisille suosittelisin Carena double swingejä, kun on erilliset kuomut ja vauvan kopan saa työntäjään päin, kun yleensä muissa on yhetinen kuomu ja vauvaa et näe (paitsi joissain on sitten heittoaisa, mutta silloin isompikin menee selkä menosuuntaan ja kuitenkin saman kuomun alla ja pääsee kiusaamaan vauvaa).

Yhteistyössä