Hyvät imetysliivit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaija k
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaija k

Vieras
Mistä te olette hyvät liivinne hankkineet? Etsin suht edullisia liivejä joko Helsingin kaupoista tai jostain nettikaupasta.

Liivien tulisi olla tukevat sillä rintavarustus on jo aika suuri. Lapsi syntyy n viikon päästä, nyt 85E, joten tod.näk aika suuri kuppi saisi olla.

Paljonko teillä on kuppikoko kasvanut maidon noustessa rintoihin? Onko hyvä hankkia yöksi kaarituettomat liivit?

Minä ostin Bebesin nettikaupasta Bravadon The Body Silk Seamless-liivit (kkarituettomat) ja käytin niitä öisin kun maito nousi rintoihin, kuppikokoni oli 75E. Minulla kuppikoko ei enää kasvanut vaikka maito nousikin, ja nämä liivit on siitäkin hyvät että antavat periksi jos vielä sattuu kasvamaan. Ne on tosi ihanan pehmeät päällä, suosittelen! :):)

• Tykkää
Reactions: tiiru
Mä löysin CHANGE liikkeestä parhaat imetysliivit mitä mulla on, hintaa jäi joku pari kymppiä reilu. Nyt ainakin Tampereen liikkeessä on clubi kortilla -50%, muistaakseni edun saa heti jos liittyy tuohon clubiin eikä se liittymine velvoita mitään.

Mulla ekassa rskaudessa kuppikoko kasvoi ja paljon. Toisessa ei enää onneksi. Nyt on 70-75 G-H.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Mä löysin CHANGE liikkeestä parhaat imetysliivit mitä mulla on, hintaa jäi joku pari kymppiä reilu. Nyt ainakin Tampereen liikkeessä on clubi kortilla -50%, muistaakseni edun saa heti jos liittyy tuohon clubiin eikä se liittymine velvoita mitään.

Mulla ekassa rskaudessa kuppikoko kasvoi ja paljon. Toisessa ei enää onneksi. Nyt on 70-75 G-H.

Pisteet Changelle täältäkin! Kaarituelliset liivit ei oo ehkä parhaat ihan ekoina viikkoina, mut sit seuraavina kuukausina tosi hyvät, kun tarttee vähän enemmän tukea. Noita löytyy valkoisina ja mustina.

Suosittelisin muutenkin ostamaan ns. päiväliivit vasta muutaman viikon päästä syntymästä, kun rintojen koko vakiintuu. Muuten jää kalliit liivit käyttämättä, kun kuppikoko tod. näk. pienenee.

Ja jos on mahdollista tilata Briteistä, niin suosittelen, on paljon halvempaa!

Alkuperäinen kirjoittaja esikoisen äippä:
Ja jos on mahdollista tilata Briteistä, niin suosittelen, on paljon halvempaa!

Tässä yksi linkki Bravadon liiveihin http://www.nursingbra.co.uk/bravado.htm. Hintaa siis 26 puntaa eli 28 euroa ja Bebesissä vastaavat on 50 euroa. Käy vaikka Bebesissä kokeilemassa niin tiedät oikean koot. Noi vaikuttaa tosi hyviltä just alku/yökäyttöön!

ja toimitus oli tosi nopea....ja ei tarvinut maksaa edes postikuluja....harkitsen jo uusien tilaamista ;) tosiaan 26 puntaa tuli maksamaan ja bebesillä noin 50+postikulut maksaa.... tuolla on kyllä paljon muitakin houkuttelevia alusvaatteita joita tekis mieli ostaa :):)

Mun on hankala löytää ympärykseltään tarpeeksi tiukkoja, joten tilasin Marks&Spencerilta Englannista koko 32F 2 liivin pakkaus, valkoiset ja mustat puuvillaiset 35,50 puntaa postikuluineen.

Ennen esikoisen syntymää ostin paikan päältä samanlaiset 32E, mutta olivat aluksi liian pienet.

Polarn & pyret vetoketjulliset oli ihanat. Sekä pitää että käyttää, oli vähän korkeampi alareuna vetsakrin sisäpuolella, mikä oli tosi kiva ylläri. Pikkuasia, mutta tarpeellinen.