"Hyvänmakuisia" pussidieettejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Nyt pitäisi antaa kiloille kyytiä, ja ajattelin ottaa tehostratin VLC-tuotteilla. Kuulisin mielelläni kokemuksia, minkä sarjan tuotteet ovat parhaimman makuisia: Nutrilett, Nutrifast, Allevo, Slanka, Cambridge....?

Kaikissa sarjoissa ne jauheista tehtävät pirtelöt ja keitot ovat ihan hirveitä.
Sen sijaan ne valmiit juomat ja useimmat suklaapatukat ovat ihan hyviä. Tulee tietysti kalliimmaksi ostaa yksittäin, mutta ovat kyllä niin paljon parempia, että kannattaa.

Se riippuu niin henkilöstä. Itse olin sairaalan ryhmälaihdutuksessa 10 viikkoa ja söin vain nutriletteja ja ihan ok makuisia lukuunottamatta kanamakua. Toiset taas tykkäsi siitä ja osalle kaikki oli kamalia ja dieetti ylivoimainen toteuttaa. Nutriletin kasviskeitto ok ja vaihtelua sain maustamalla sitä erilailla.

Kokeileppa piruuttas ihan tuollaisia valmiskeittoja kylmähyllystä. Itse rakastan atrian lihakeittöa, hyvän makuista, tulee täyteen ja kaloreita koko annoksessa joku 100-150. Eli aika hyvällä omalla tunnolla noita voi syödä. Ainut miinus tulee sitten siitä suolan määrästä, mitä valmisruoissa aina on, mutta olen itse joskus "jatkanut" keittoja kuumalla vedellä ja saanut siis siten isomman ja täyttävämmän annoksen siitä.

Yhteistyössä