Hyvän yön toivotukset...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Sanotteko joka ilta miehesi kanssa toisillenne hyvää yötä?

Tuli vain mieleen kun meillä ainakin tosi monta kertaa käy niin että kun minä olen lukemassa iltasatua isommalle lapselle ja kun tulen makuuhuoneesta niin mies on sitten nukahtanut sohvalle nuorimmaisen kanssa. No, sen jälkeen menen kodinhoitohuoneeseen laittamaan valmiiksi seuraavan päivän vaatteet ja mies jossain vaiheessa siirtyy makuuhuoneeseen ja niin jää hyvät yöt toivottamatta. Eipä nyt mikään suuri asia, mutta tulipa mieleen.....

Meillä hyvänyönpusu annetaan jossakin unen rajamailla, aina siihen sen verran havahtuu, kun toinen antaa pusun että suukottaa takaisin ja mumisee ""hyvää yötä"". Pieni mutta tärkeä hetki. Suukota nukkuvaa miestäsi ja katso mitä tapahtuu :)

Kyllä toivotan tämän nykyisen miehen kanssa kun hän öitsee minun luonani. Olemme ""vapaana"" kolme yötä ja tietenkin ainakin mulla kamala ikävä!

Toisaalta joutaa silloin siivoamaan ja lenkkeilemään tai vain moikkaamaan omia lapsia - jos jaksaa!

Hänellä tapana ottaa kainaloon sohvalla, nukahtaa minä kainalossa - sitten menee minun niska ja hänen käsi. Hyvän yön suukko ja aamulla suukko - hyvää huomenta!

Hänellä ollut aina tämä tapa ennen minuakin! Halaa ja pitää hyvänä. Toivon että jatkuisi, mutta . . .

Kyllä meillä mennään jopa aina yhtä aikaa sänkyynkin. Saatetaan sitten yhdessä katsella telkkaria tai ollaan katsomatta.
Jos vielä illalla on pyykkiä tms. laittamatta, tulee mieheni minua auttamaan, että päästään sitten nukkumaan yhdessä. Aina toivotellaan hyvät yöt ja illalla täytyy saada kummankin vähän kainaloaikaa ennen nukahtamista.

Kyllä meilläpäin on näin että joka yö annetaan hyvä yön suukkoja ja toivottelee kauniita kuvia. Ollaan sitten ihan tiiviisti lähekkäin ja on niin ihanaa olo nukahtaa.

Meilläkin mennään yhtä aikaa sänkyyn jos vain vähänkään mahdollista ja toivotellaan hyvät yöt suukkojen kera. Jos mies ei ole yötä kotona niin sitten toivotellaan puhelimen välityksellä hyvät yöt joka kerta.

Varmasti päivän paras hetki on valehtelematta se kun kömmitään sänkyyn illalla vieretysten supattelemaan päivän asioista, hellittelemään ja rakastelemaan ja lopuksi nukahtamaan sylikkäin.

Me mennään oikeastaan aina yhtä aikaa sänkyyn ja mun mielestä ei kyllä sillon oo tarvetta sanoa hyvää yötä.Jonkun aikaa oon aina kuitenkin kainalossa ja pusutellaan.Mutta jos ollaan erossa niin kyllä sillon puhelimen välityksellä toivotetaan öitä.

Kimpassa ollaan oltu vuodesta 82 asti ja aina sanotaan hyvää yötä ja kerrotaan rakastavamme toisiamme. Joka ilta. Vaikka toinen nukkuisikin jo. Siitä tulee aina hyvälle mielelle.

Yhdessä on menty nukkumaan jo 27 vuotta. Sitten tulee käperryttyä vaimon kylkeen ja toivotettua hyvät yöt. Se on ehdottomasti päivän paras hetki, muutenkin kuin seksin jälkeen.

Meillä toivotetaan hyvää yötä ja lähes joka ilta pussataan herätyskellon lukemat :) Eli jos minulla on aamuherätys (5:00) niin pussataan viisi kertaa ja jos hänellä (7:00) niin seitsemän. Tästä alkaa molempia aina naurattamaan ja iloisella mielellä on hyvä käydä nukkumaan.
Avoliitossa 6,5 vuotta

Ei ole jäänyt yhtäkään iltaa väliin etteikö iltapusua olisi vaihdettu ennen nukkumaan menoa. Usein mies jää sohvalle katsomaan telkkaria, kun minä menen nukkumaan ja aina pusutellaan ja toivotetaan hyvät yöt kulta!

Jos katsomme yhdessä sängyssä telkkaria olen hänen kainalossaan ja pusuttelemme ennen nukahtamista. Yleensä se olen minä, joka nukahtaa aikaisen heräämisen takia. Joskus vielä tunnen hänen suukottelunsa nukkuessani.

Meillä on myös sellainen tapa, että päivittäin kun tullaan töistä kotiin ensimmäiseksi pussataan tai kun toinen lähtee esim. viikonloppuna johonkin, suukotellaan.

Kerronpa sulle konstin, jos suukkoja haikailet tai hyvän yön toivotusta kaipailet..

Noh, vaihda ""työjärjestystä"" Viikkaa jo alkuillasta seuraavan päivän vaattet valmiiksi. Lue satu ja kömmi yhtäaikaa miehen viekkuun makkariin ja yllätä mies- hali ja pusuta ja hyvää yötä toivota!

Meillä ukko tulee aina samaan aikaan nukkuun miun viereen. Ja jos mä jaksan katsoa telkkaa niin ottaa tirsat sohvalla vieressä ja tulee sit sänkyyn kun herätän sen siitä.
Ja aina sanotaan hyvät yöt, halitaan ja pussataan.
Aamulla käy suukottamassa aina ennen töihin lähtöä ja jättää minut nukkumaan vielä hetkeksi.
Jos minulla viikonloppuna aamuvuoro niin saattaa nousta ennen minua ja keittää kahvit valmiiksi, että saan nukkua pitempään.

Kiitos kaikille vastauksista. Ehkäpä todella onkin niin että minun täytyy ottaa itseäni niskasta kiinni ja toivottaa itse ensin hyvät yöt eikä odottaa että toinen tekee aloitteen.
Vai alkaakohan tunteet pikkuhiljaa hiipua..... :(

oikeasti, oli mukavaa lukea tälläisesta ""ongelmasta"" niin sympaattista ja hellyyttävää. Olen onnellinen teidän puolestanne kun teillä näyttää menevän noin hyvin, että hyvän yön toivottamisesta saa ongelman.

Tsemppiä jatkossakin.

Meillä toivotetaan hyvät yöt ja annetaan pusut lähes joka yö tilanteesta riippumatta. Jos toinen menee aiemmin nukkumaan, siinä vaiheessa sanotaan hyvät yöt ja annetaan pusut ja sitten vielä se myöhemmin petiin kömpivä yleensä uudestaan herättää toisen jollain tavalla pussailemalla tai halimalla... Jos mies ei meinaa muistaa, minä kerrassaan vaadinkin saada pusun. Pilkkopimeässä onkin sitten kiva yrittää jotenkin osua toisen huulille, nauruksi se yleensä menee. Mies taas minua useammin muistaa toivottaa hyvät yöt. Eikä kumpaakaan silloin haittaa olla se ""aloitteen tekijä"".

edes menneen mieheni kanssa hyvän yön toivotukset,joka ilta sanoimme toisillemme ja tulevan mieheni,jonka kanssa nyt ollaan yhdessä tehään samoin.ja ne muistot säilyy edes menneen mieheni kautta minussa.hyvä tapa ja siinä huomaa,miten toinen välittää toisesta ja ennen kaikkea rakastaa ja tärkeetä parisuhteessa on rakkaus ja antaa toiselle kiitos päivästä esimerkiksi ja toivottaa hyvää yötä ja kauniita unia ja herätä seuraavaan aamuun tittäen,että on vierellä ihminen,joka on rakkain jne...

Sanotteko joka ilta miehesi kanssa toisillenne hyvää yötä?

Tuli vain mieleen kun meillä ainakin tosi monta kertaa käy niin että kun minä olen lukemassa iltasatua isommalle lapselle ja kun tulen makuuhuoneesta niin mies on sitten nukahtanut sohvalle nuorimmaisen kanssa. No, sen jälkeen menen kodinhoitohuoneeseen laittamaan valmiiksi seuraavan päivän vaatteet ja mies jossain vaiheessa siirtyy makuuhuoneeseen ja niin jää hyvät yöt toivottamatta. Eipä nyt mikään suuri asia, mutta tulipa mieleen.....

Aamusumppi pelastaa viikonlopun

Viimeksi muokattu:
Tuli ihan sellainen elämänkuva jossa nainen ja mies(ainakaan mies)eivät voi tehdä kuten haluaa, edes silloin kun on väsynyt. Naristaan jokaisesta asiasta, jos ei löydy pitää maton alta tonkia edes jotain pintaan. Jos olisi muuten hyvä mies mutta joskus nukahtaa sohvalle ja menee suoraan nukkumaan..oi voi miten huono..jätä se sika?

Suomelaiset naiset:

1. Jutelkaa miehenne kanssa, tätikerhot korostavat sekä pahentavat miehisiä ominaisuuksia. Joukossa myös tyhmyys usein tiivistyy.

2. Oletteko mielestänne täydellisiä? Oletteko kysynyt jonkun toisen mielipidettä miten ihanan naisellisia vaimoja olette, miesten unelmia.

3. Hyvää naistenpäivää kaikesta huolimatta!

Tuli ihan sellainen elämänkuva jossa nainen ja mies(ainakaan mies)eivät voi tehdä kuten haluaa, edes silloin kun on väsynyt. Naristaan jokaisesta asiasta, jos ei löydy pitää maton alta tonkia edes jotain pintaan. Jos olisi muuten hyvä mies mutta joskus nukahtaa sohvalle ja menee suoraan nukkumaan..oi voi miten huono..jätä se sika?

Suomelaiset naiset:

1. Jutelkaa miehenne kanssa, tätikerhot korostavat sekä pahentavat miehisiä ominaisuuksia. Joukossa myös tyhmyys usein tiivistyy.

2. Oletteko mielestänne täydellisiä? Oletteko kysynyt jonkun toisen mielipidettä miten ihanan naisellisia vaimoja olette, miesten unelmia.

3. Hyvää naistenpäivää kaikesta huolimatta!

Kirjoitit hyvän ja ajattelemaan laittavan kommentin, kiitos!

Mitä nämä "tätikerholaiset" tekevät ja neuvovat sitten, jos jollain on ihan oikeita ongelmia, kun pelkkä hyvän yön toivottamatta jättäminenkin on tälläinen katastrofi?

Miksi nainen ei voi toivottaa hyvää yötä edellä, miksi sen täytyy olla aina mies, joka huomioi prinsessan?

Minä tunnustan etten ole täydellinen, mutta kukapa meistä olisi. Minäkin sanon teille toiset naiset, että älkää purnatko niille miehillenne turhista ja lapsellisista asioista.

Hyvää naisten päivää minunkin mielestäni.

Viimeksi muokattu:
jo ammoisista ajoista naiset ovat yhdessä kerääntyneet nuotion ääreen tukemaan toisiaan kuin myös miehet saalistusmatkoilla omilleen. Mitäs noi ukkokerhot sitten tekevät?

Yhteistyössä