H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minulle on suuri ero, meneekö polttoaineisiin viikossa 200 vai 500 , nyt jo on ajelut karsittu minimiin.
Minulle on suuri ero, meneekö polttoaineisiin viikossa 200 vai 500 , nyt jo on ajelut karsittu minimiin.
Minä ainakin ostan meidän tulevalle hauvalle luomulihaa ja saa sitä sotkettuna kotiruokaan. Ettäs tiedät.
On todella epäinhimillistä ja pimeetä verrata elollista olentoa autoon. Ja entäs ihmiset, saastuttaa koiraan nähden tuhatkertasesti.. eli tällä typerällä autojen puolustelulla ei päästä yhtään mihinkään.. jäljet johtavat kuitenkin aina sylttytehtaalle. Ihmiseen. Mutta sanon silti että mieluummin olisin suljetussa autotallissa ihmisen, kuin käynnissä olevan auton kanssa.
Auto tappaa todellakin nopeammin.. sen näkee kun menee tuijottamaan aamuruuhkaa, sadottain autoja joissa kussakin nököttää yksi pipopää.. ilma on sakeanaan pakokaasua jota ei voi hengittää.
Minulle tulee aina epätoivonen olo kun näen niitä autoletkoja ja sitä tupruavaa myrkkyä. Niissä letkoissa suurinosa autoista on turhia. Vain harva oikeasti olisi pulassa ilman sitä paskovaa peltilootaa.
Polkupyörät kunniaan, samalla kuntonnekin kasvaisi :vampire:
Juuri näin.
Sitäpaitsi meillä täällä kulkee linja-autot ja bussit vaikken helsingissä asukaan,. silti näitten junttipaavojen ja pirkkojen pitää päästä peltikotterolla sinne kauppaankin vaikka ois alta kilometrin päässä.. Kävisivät kyllä autolla vessassakin jos ois tarpeeksi iso vessa.
hyvä on että bensan hinta nousee, jää suurimmalla osalla ne TURHAT ajot pois.
Ehkä, mutta jos auto on rikki niin sillä ei ole väliä vaikka bensa maksaa 10/L. Toki silloin julkisekin ja taksit on paaaaljon kalliimpia kuin nyt.
Mitä ne turhat ajot on?
Ja kuinka suuri osa ajoista on ns. turhia?
Juuri näin.
Sitäpaitsi meillä täällä kulkee linja-autot ja bussit vaikken helsingissä asukaan,. silti näitten junttipaavojen ja pirkkojen pitää päästä peltikotterolla sinne kauppaankin vaikka ois alta kilometrin päässä.. Kävisivät kyllä autolla vessassakin jos ois tarpeeksi iso vessa.
Juuri näin.
Mä suuresti ihmettelen taajamien ulkopuolella asuvien laiskuutta. Miksi pihat tehdään siloisiksi nurmikoiksi, kun ne voisi laittaa vaikka kasvamaan perunaa. Nyt ne hakee autolla lähes päivittäin taajamasta sen kilon nyssäkän perunaa. Se perunan kasvatus ei varmasti olisi ylivoimainen tehtävä terveille ihmisille.
hyvä on että bensan hinta nousee, jää suurimmalla osalla ne TURHAT ajot pois.
Mä suuresti ihmettelen taajamien ulkopuolella asuvien laiskuutta. Miksi pihat tehdään siloisiksi nurmikoiksi, kun ne voisi laittaa vaikka kasvamaan perunaa. Nyt ne hakee autolla lähes päivittäin taajamasta sen kilon nyssäkän perunaa. Se perunan kasvatus ei varmasti olisi ylivoimainen tehtävä terveille ihmisille.
Ymmärrätkö että maassamme on paljon seutuja jossa julkista liikennettä ei ole nimeksikään, ja silloin oma auto on välttämätön? Nämä asiat on ajateltava laajemmin kuin sen oman navan ympäriltä.
Me asutaan taajamassa josta on sentään vain 4km lähimpään kauppaan, tuosta pari lasta matkaan ja kävellen tai pyörällä sinne ja joka päivä sama kun ei paljon mitään pysty kuljettamaan, tai vaihtoehtoisesti tossa rivarin pihalla karjan kasvatus ja maitotuotteiden jalostus kuten myös kaikki rehut.. Joo-o, ihan toimivalta kuulostaa.