Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gaselli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kävis kyllä mielessäkään että hoitopaikassa on jotain huonoa jos siellä ei ulkoilla minun mielestä riittävästi. Ei lapsia hoideta yhdessäkään hoitopaikassa varmaan juuri niin kuin minä niitä hoidan tai haluaisin hoidettavan. Mutta sehän on ihan selvä että sitä luopuu jostakin vallasta lapsiinsa nähden kun niitä ei itse hoida ja niin sen pitääkin mennä. Outoa jos yritettäisiin miellyttää jokaista vanhempaa erikseen.
Ulkoilu on kuitenki yks olennainen osa lasten hoidossa
Niin sinun mielestä, mutta mitä jos minun mielestä ei ole, pitäiskö tehdä valitus kaikkiin päiväkoteihin että lapsia ei saa viedä pihalle koska minä en halua että oma lapseni menee. Onhan pihalla paljon enemmän vaarojakin kuin sisällä ja aika moni vanhempi pelkää vilustumista ja lapsen sairastumista. Miten ihmeessä vanhemmat vaatii nykyään juuri sitä miten itse haluaisivat asioiden hoituvan, en minä voi valita lapselle hoitokavereitakaan vaikka olisivat ihan hirviöitä. Kyllä se hoitotädin asenne lapsia kohtaan on ainakin minun mielestä se tärkein tekijä hoitopaikkaa valitessa, ei mikään ulkoilun tai askartelun määrä.
Ai pelkästään mun mielestä? Vai ihan muidenki lasten kans työskentelevien ja asiantuntijoiden?