Alkuperäinen kirjoittaja I-ha-na:Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:No ovatko iltapäivät ulkona. Ja todennäköisesti vanhemmat ovat tietoisia ainakin noista kerhoista ja kirjastosta ja minulla hoitolapsien vanhemmat ovat aina olleet vaan hyvillään jos on käyty jossain missä on muitakin lapsia siis kirjaston satutunti ja kerhot, muina päivinä ja iltapäivinä on sitten ulkoiltu.
Ja miten sinne kerhoon ja kirjastoon mennään. Täällä ainakin joutuu menemään niin että on ulkona![]()
n. 200 metriä on matkaa. En koe ulkoiluksi muutaman minuutin vaunukävelyä sisälle ja takaisin.
mutta kuten sanoin oon ite niin ulkoilmaihminen että on vaikea tuota ymmärtää...
lapset vaan usein tuppaa nauttivan tuosta raittiista ilmasta
ok meillä kun tuo matka on liki 2km niin oltiin sen matkan aikanakin aika kauan ulkona. Mutta kuten sanoin varmaan vanhemmat tietävät(siis ainakin nuo kerho ja kirjasto kuviot) ja osa vanhemmista pitää tärkeämpänä että lapsi saa myös muita virikkeitä kuin esim. ulkoilua 2 tuntia aamupäivällä ja 2 tuntia iltapäivällä
Itse en kyllä huvin vuoksi olis jäänyt 4 lapsen kanssa aamupäiväksi sisään helpommallahan siinä itsekkin pääsee kun lähtee ulos