V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Autan jos voin ja saan luvanOlen loukussa.
Jos rakastamaltani naiselta niin puoleltani ei ole estettä, tahdon samaa. Nukutaan nyt. Hyvää yötä.Olispa tilaisuus kertoa sulle kaikesta tästä, tunteesta ja unelmasta.
Missä kaikessa olet mukanani kulkenut, mitä kaikkea olisin kanssasi tahtonut jakaa.
Tahtoisin. Kaiken.
Sinua, aina.
Huomenta. Ei reaktiosi missään nimessä ole kohtuuton. Onhan sinulla ulkopuolelta havainnoituna ollut kaikin puolin "kohtuuton" paketti käsittämätöntä sontaa kestettävänäsi vuosia. Sitten vielä ymmärrystä vailla oleva mt tapaus kirjoittelee harva.se.päivä suuhun sontimishaaveita sinulle. Joten en ihmettele jos pinnaa kenties kiristää.Minua korpeaa ja kyrsii.
Ei iilimato nârsistimulkeró
pórnòkeisari vaivautunut
laittamaan edes lahjakorttia
antamaani meiliin.
How c_h_e_a_p >>>
can a 'man' be? Minusta
se olisi ollut asiallinen,
vielä sangen
vaatimaton korvausele
luvattomasta identiteettini
käytöstä dildójen mainontaan.
Jumankauta että Irmeliä
suututtaa. (⌐■-■) ಠ﹏ಠ *E
Täytyy juoda kuppi vihreää
ja ottaa Ignatia Amaraa;
homeopaattinen valmiste
meille, joilla taipumus jopa
liialliseen tunteidemme
hallintaan. ×
.olipa mielenkiintoinen tuo Ignatia amara, kiitos mainitsemisesta! Oon siirtynyt oikeastaan kokonaan jo homeopatiaan kun noilla kasveilla ei juuri haittavaikutuksia ole. Ymmärsin nyt jotain paljon paremmin mikä vaivasi mua. Ja ihan uskomatonta kun just eilen illalla yksi läheinen jolla on täsmälleen samaa tunteidenhallintataipumusta kuin mulla alkoi valittaa palan tunnetta kurkussa ja olin siitä vähän ahdistunut että mikä sillä on, mutta tuosta Ignatiasta lukeminen selitti kaiken. Kiitti
![]()
.
Holistinen lääketiede.
Hahnemann et co.
Ilo minun puolellani,
at your service.
.
Ethän käytä kahvia
tai mausteita tai esim.
hammastahnoja
ennen ja jälkeen
homeopaattisten
helmien tai
tinktuuroiden
ottamisen. E
.
Voi olla kaksi ihmistä samalla hiljaisella toiveella. Mitä jos ei heti paljasta kaikkea, kumpikin vuorotellen vähän enemmän?Olispa tilaisuus kertoa sulle kaikesta tästä, tunteesta ja unelmasta.
Missä kaikessa olet mukanani kulkenut, mitä kaikkea olisin kanssasi tahtonut jakaa.
Tahtoisin. Kaiken.
Sinua, aina.
En puhu sopimattomia millään kielellä - ja osaan useita, ainakin ymmärtää kirjoitettua tekstiä - enkä ole kiinnostunut urheilusta, en penkiltä enkä lisenssin maksajana, liikun kyllä, mutta kisat ja kilpailut eivät juuri kiinnosta ellei kyseessä ole Suomen joukkue/ suomalainen urheilija tai urheilija ole sukulainen tai ystävä.Sapioséksuaalina,
jolle puhe ja sana
kantavat suurta painoarvoa;
ranskan kieli itsessään on
puhdasta musiikkia.
Nestemäistä hunajaa
korvakäytävissäni.
Kuka saa kicksit eritteistä
ja pökäleistä,
kuka taasen ei..
ಠಿ_ಠ / ಠಿ_ಠ