Hyväksyisitkö jos 14-vuotias tyttäresi seurustelisi 25-vuotiaan miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja myähemmin:
Neljän vuoden päästä tuo ikäero ei olisi paha. Ehkä vähän aikaisemminkaan ei haittaisi jos tyttöni löytäisi vaikkapa tuon verran vanhemman miehen, joka olisi minulle tuttu.

minusta olisi 4v päästäkin.

Tuossa iässä ikäero on liian suuri. Tuttuni oli 18 ja miehensä 35 kun aloittivat seurustella, tässä iässä se ei enää haittaa kun molemmat ovat täysi-ikäisiä.

Kyllä mua aina vaivais, jos miehen ikä on lähempänä tytön isää ku tyttöä itseään.. Ihan sama minkä ikäisiä ovat.. 10v on maksimi..

Ja ei tod. 14v ja minkäänlaista yli 20v miestä..

Alkuperäinen kirjoittaja zxc:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Neljän vuoden päästä tuo ikäero ei olisi paha. Ehkä vähän aikaisemminkaan ei haittaisi jos tyttöni löytäisi vaikkapa tuon verran vanhemman miehen, joka olisi minulle tuttu.

Kyllä se yli 10 vuoden ikäero on iso ero missä iässä tahansa. Moni suhde lähipiirissä on päättynyt ongelmiin, joissa ikäerolla on ollut vaikutusta.

Ei iso ikäero aina ole ongelma. Tunnen tapauksia. Mutta tässä tapauksessa, kun toinen on alaikäinen, se on ongelma. Ihmettelen todella, miksi aikuinen mies haluaisi seurustella lapsen kanssa?!?!

Näin!

14 v. on teini-ikäinen ja jos seurustelee, pitäisi kumppanin olla teini-ikäinen myös. 25 v. on jo pitkälti yli teini-ikäinen. Ja liian vanha 14 vuotiaalle. Eli en hyväksyisi. Onko ap kysymys omasta tyttärestäsi?

Ystävä saisi olla, ystävyydessä ei ole ikärajaa, tosin kavereiksikin on aika iso ikäero, mitä yhteistä heillä olisi? Vaikkakin minun yksi parhaimmaista ystävistäni on naapurin mummu, 76 v, mutta me olemmekin molemmat aikuisia. Itse olen 34 v. Minkäännäköistä seksuaalista seurustelua en hyväksyisi yhtään!! Koska 14 v. on liian nuori 25veelle. Piste.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
En tiedä. Ehkä en. Tai riippuu mimmonen se 25v poika olisi ja olisiko suhde seksitön.

Sä olet itse 27 ja puhut 25-vuotiaasta miehestä poikana? Ymmärtäisin pojuttelun jos kaveri olis 20, mutta en enää tuossa vaiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
En tiedä. Ehkä en. Tai riippuu mimmonen se 25v poika olisi ja olisiko suhde seksitön.

Sä olet itse 27 ja puhut 25-vuotiaasta miehestä poikana? Ymmärtäisin pojuttelun jos kaveri olis 20, mutta en enää tuossa vaiheessa.

Pojat kehittyy hitaammin :) Ja tyttö minäkin vielä olen :D
Se riippuu niin ihmisistä.

Kyllä se yli 10 vuoden ikäero on iso ero missä iässä tahansa. Moni suhde lähipiirissä on päättynyt ongelmiin, joissa ikäerolla on ollut vaikutusta.

Ei se aina ongelmia tuota. Meillä miehen kanssa 13 vuotta ja ei kyllä edes tule ikinä ajateltua että olisi niin paljon eroa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:

Ei se aina ongelmia tuota. Meillä miehen kanssa 13 vuotta ja ei kyllä edes tule ikinä ajateltua että olisi niin paljon eroa.

Niin, ehkä ne ongelmat tulevat vasta myöhemmin. Mieti nyt (oletan että sinä olet nuorempi), kun itse olet parhaassa keski-iässä niin miehesi on jo vanhus.

Mutta tottakai suhde voi toimia myös suurella ikäerolla, mutta en minä sitä kenellekään suosittele.

Yhteistyössä