Hyväksyisitkö jos 14-vuotias tyttäresi seurustelisi 25-vuotiaan miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
EN HYVÄKSYISI ja toivottavasti ei kukaan muukaan! Ikäistensä seura jos ei riitä niin on kumma ja sama toisella osapuolella. Täytyy olla kyllä päässä vikaa 25v jos haluaa seurustella 14v kanssa. On varmaan todella paljon yhteistä!

kyllä puuttuisin.
tosin muinoin 16- kesäisenä seurustelin 29-v kanssa. tosin vanhempani eivät tienneet, minkä ikäinen hän oli. näin jälkikäteen ajatellen, mitä ihmettä 29 v näkee 16- vuotiaassa?!

En. Ja itse en sen ikäisenä saanut seurustella olllenkaan. Aivan niin ankara en sentään olisi, mutta raja johonkin on vedettävä. 14-vuotias on enemmän lapsi kuin aikuinen. Llian vanha on mielestäni jo 19-20-vuotias poikaystävä.

Neljän vuoden päästä tuo ikäero ei olisi paha. Ehkä vähän aikaisemminkaan ei haittaisi jos tyttöni löytäisi vaikkapa tuon verran vanhemman miehen, joka olisi minulle tuttu.

Alkuperäinen kirjoittaja myähemmin:
Neljän vuoden päästä tuo ikäero ei olisi paha. Ehkä vähän aikaisemminkaan ei haittaisi jos tyttöni löytäisi vaikkapa tuon verran vanhemman miehen, joka olisi minulle tuttu.

Kyllä se yli 10 vuoden ikäero on iso ero missä iässä tahansa. Moni suhde lähipiirissä on päättynyt ongelmiin, joissa ikäerolla on ollut vaikutusta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja myähemmin:

Kyllä se yli 10 vuoden ikäero on iso ero missä iässä tahansa. Moni suhde lähipiirissä on päättynyt ongelmiin, joissa ikäerolla on ollut vaikutusta.

Ei iso ikäero aina ole ongelma. Tunnen tapauksia. Mutta tässä tapauksessa, kun toinen on alaikäinen, se on ongelma. Ihmettelen todella, miksi aikuinen mies haluaisi seurustella lapsen kanssa?!?!

Yhteistyössä