"Hyväksikäyttöbileet" !!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Muistan että noita kemuja oli jo mun yläasteaikana...seiskaluokan "kovimmat" mimmit kävi niissä. Minä en :)

Miten nuori sä oikein olet? Mä en ole koskaan aikaisemmin kuullutkaan tuollaisista. Jä mä olen suhteellisen nuori.

Mä olen 33 vuotta nuori :D

Moderaattori muokkasi tekstiä

Mä asuin 14 vuotiaana korvessa, eikä ollut bileitä ei, mutta pienet ympyrät takas kyllä sen että viinan osto ikäisiä kavereita oli vaikka muille jakaa ja pieneen panetukseen kelpas vaikka kaverikin. Ei nyt millään pahalla siis kenellekään, kunhan mainitsen. :ashamed: Peruskoulun loputtua muutin takas lähtökaupunkiin, ja tilanne rauhottu huomattavasti kun oli muutakin ajanvietettä kaupungissa kuin maalla...

No mutt kuitenkin, mä löysin aika monta tutunnäköistä naamaa noista ircin kuvista, ja kahdesta meen vannomaan varmaksi että on ollut mulla asiakkaana. Ja siitä käytöksestä päätellen jokin tälläinen uutinen ei mua ihan hirveästi hämmästytä.. Ihmettelen lähinnä, missä näiden lasten vanhemmat on, kun niillä on aikaa ja rahaa hillua kaupungilla siihen malliin mitä on tullut nähtyä.

Mäkin sain vähän hillittyä mun seksihaluja, kun muutin isompaan kaupunkiin. Nyt on paljon paremmat mahdollisuudet harrastaa jotain muutakin.

Muistan että noita kemuja oli jo mun yläasteaikana...seiskaluokan "kovimmat" mimmit kävi niissä. Minä en :)

Miten nuori sä oikein olet? Mä en ole koskaan aikaisemmin kuullutkaan tuollaisista. Jä mä olen suhteellisen nuori.

Mä olen 33 vuotta nuori :D

Voi vide, oleksää asunu jossain sellases paikas mis on paljo mamui, ku ei meillä päi ainaka tuollasii ollu?

Voi vide, oleksää asunu jossain sellases paikas mis on paljo mamui, ku ei meillä päi ainaka tuollasii ollu?

Ei, niitä kemuja järjestivät ihan suomalaiset, yhdessä lähiössä oli vietnamilaisia mukana mutta ei meidän koulussa sellaisia ollut.

Muutama "yksityisyrittäjä " eli 13-14 v likka juoksenteli sitten Hansan kahvilassa istuvien marokkolaisten perässä (äijät jotain 25 v). Niille nauroi kaikki :snotty:

bileitä bileitä. kuka niihin sitten jälkikasvunsa päästää, kuka ei...jos joku likka lähtee "nuorten tyttöjen hyväksikäyttö"-bileisiin, niin tulee kyllä mielikuva, että vapaaehtoisesti on sitten hyväksikäytettävänä. ja mitä mä noiden linkkien kautta niitä jäsenien kuvia kattelin, niin ihan suomalais voittoiselta jäsenistö näytti.

pitäkää teinit kotona kurissa, helpommin sanottu kuin tehty, tiedän!kai nuo poliisitkin osaavat nyt vähän tarkemmin noita kemuja tarkastella?

Ei, niitä kemuja järjestivät ihan suomalaiset, yhdessä lähiössä oli vietnamilaisia mukana mutta ei meidän koulussa sellaisia ollut.

Muutama "yksityisyrittäjä " eli 13-14 v likka juoksenteli sitten Hansan kahvilassa istuvien marokkolaisten perässä (äijät jotain 25 v). Niille nauroi kaikki :snotty:

Muakin yritti kutsua treffeille noin kolmekymppinen intalainen mies, kun olin 13-vuotias.

Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
bileitä bileitä. kuka niihin sitten jälkikasvunsa päästää, kuka ei...jos joku likka lähtee "nuorten tyttöjen hyväksikäyttö"-bileisiin, niin tulee kyllä mielikuva, että vapaaehtoisesti on sitten hyväksikäytettävänä. ja mitä mä noiden linkkien kautta niitä jäsenien kuvia kattelin, niin ihan suomalais voittoiselta jäsenistö näytti.

pitäkää teinit kotona kurissa, helpommin sanottu kuin tehty, tiedän!kai nuo poliisitkin osaavat nyt vähän tarkemmin noita kemuja tarkastella?

Ei voi mun mielestä sanoo että on ok ja omasta tahdostaa haluaa tulla hyväksi käytetyksi jos on kyse 12-14v lapsista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei voi mun mielestä sanoo että on ok ja omasta tahdostaa haluaa tulla hyväksi käytetyksi jos on kyse 12-14v lapsista.

no joo, ei. mutta jos vanhemmat kieltää lasta lähtemästä ja toinen silti ikkunasta kiipee ja karkaa kemuihin, jotka kulkee nimellä "hyväksikäyttö-bileet"...no, typeryys kuuluu teini-ikään..eikös noissa bileissä ollut nykyään 15vuoden ikäraja?

Mun yläasteaikana ( tooosi kauan sitten ) eräs hyvin tunnettu homojulkkis järjesti samantapaisia bileitä hyvännäköisille pojille. Meidänkin luokan pojat oikein kilpailivat niihin pääsystä eli ihann vapaaehtoisesti sinne menivät...

jotenkin tulee tästä mieleen se taannoinen ketju, jossa 18vuotiasta syytettiin 13vuotiaaseen sekaantumisesta. se 13vuotias oli valehdellut ikänsä ja oli ikäistään vanhemman näköinen jopa siinä määrin, että poliisitkin uskoivat hänet 18vuotiaaksi. no, se 18vuotias mies sitten vapautettiin syytteistä, ja ihan hyvä niin.

ne ällöttävät hyväksikäytöt on musta enempikin sitä, että vanhemmat naiset/miehet painostavat/manipuloivat nuoren sänkyynsä.käyttävät asemaansa väärin. tälläisessä tapauksessa, jossa nuori ihan itse ja tietoisesti ikänsäkkin valehdellen hinkuu "hyväksikäytettäväksi", en mä osaa sitä niin törkeenä ottaa. tai no, tosta 18v tapauksesta tuli jopa mieleen, että se 18nuorukainen ois tullut hyväksikäytön kohteeksi...

omasta nuoruudesta muistan kyllä kavereita, jotka seurustelivat vanhempien kundien kanssa, jotkut ihan vuosiakin, ja eräs vielä tänä päivänäkin. eivät he sitä kokeneet, eivätkä vieläkään koe hyväksikäytöksi.

niin ja muoks. nää nuorethan ihan maksavat päästäkseen noihin bileisiin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
http://atuubi.yle.fi/keskustelu/id-2005640

edelleen, kun mä niitä irc-sivuja selasin, niin suurin osa kyllä näytti ihan suomalaisilta teineiltä. tästäkin nyt näköjään haluttu vääntää joku irstaat vanhat mamu-sedät juttu. hoh-hoijaa...

tai ehkä mun pitäis vielä perusteellisemmin selata ne sivut, jos sieltä sitten löytys se hassan 50v?

edelleen, kun mä niitä irc-sivuja selasin, niin suurin osa kyllä näytti ihan suomalaisilta teineiltä. tästäkin nyt näköjään haluttu vääntää joku irstaat vanhat mamu-sedät juttu. hoh-hoijaa...

tai ehkä mun pitäis vielä perusteellisemmin selata ne sivut, jos sieltä sitten löytys se hassan 50v?

No ihan miten sinun aikatauluun sopii, mutta nuo olivat ensimmäiset jutut mitä aiheesta löytyi ei-keskustelusivuilta.

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Voi helevata, eikö ne polliisit tee tolle asialle mitää jos kerran on aivan yleisessä tiedossa tollanen :o :o

Voi helvata, miksi aina huudetaan yhteiskuntaa ja poliiisa apuun, kun itseasiassa ihmisten pitäisi hoitaa kasvatusvastuunsa paremmin.

EI IHME, että tällaista esiintyy, kun kaikki oma vastuu - etenkin kasvatusvastuu - ulkoistetaan.

Isä puolustaa bileet järjestäneitä tyttäriään

19.12. - 20:23 (Luotu: 19:49) - Kommentit: 11

Teinijuhlat: Tamperelaisten teinien isä Pasi Harju ei hae alkoholia, mutta ei yritä kieltää sen käyttöä kokonaan

Kello neljän jälkeen perjantai-iltana lempääläläinen Pasi "Pablo" Harju ajoi pakkasessa autollaan kotoaan Tampereen Sorille, osoitteeseen Vuolteenkatu 20.

Hän toi 14- ja 17-vuotiaat tamperelaiset tyttärensä ajoissa järjestelemään kaverinsa syntymäpäiväjuhlia, jotka oli tarkoitus pitää kauppatieteen opiskelijoiden ainejärjestöltä vuokratuissa saunatiloissa. Nuorempi tyttö on yläasteella ja vanhempi lukiossa.

Isä muistutti tyttöjään siitä, että hänelle saa soittaa milloin tahansa, jos jotain tapahtuu. Hän ehtisi paikalle kymmenessä minuutissa.

- Tarkoitus oli, että haen tytöt joka tapauksessa kotiin yöllä, kun juhlat ovat ohi ja he soittavat - varmaan joskus puolenyön jälkeen, Pasi Harju kertoi lauantai-iltana.

Tytöt olivat valmistelleet juhlia huolella: kaverin täysi-ikäinen isoveli vuokrasi tilan, paikalle tilattiin dj, juhlia mainostettiin etukäteen ainakin IRC-galleriassa, 60 hengen kutsuvieraslista laadittiin, kolme kokenutta miespuolista kaveria lupautui järjestysmiehiksi, boolitarpeiksi hankittiin täysi-ikäisten kavereiden avulla kuohuviiniä ja viinaa sen verran, että kaikille riittää boolista lasillinen.

- Mun mielestä tytöt hoitivat juhlien järjestämisen äärimmäisen kontrolloidusti, Pasi Harju sanoo.

Jotta tilan vuokra olisi saatu kuitattua, sisäänpääsystä perittiin 5-7 euron maksu.

Tampereen poliisi tuli vuokrattuihin saunatiloihin illalla kello viiden ja kuuden välillä. Nuoret häädettiin ulos. 17-vuotias tyttö sai sakot alkoholin hallussapidosta. Booli ja 3-5 pulloa viinaa kaadettiin viemäriin.

Pasi Harju haluaa korostaa, että perjantai-illan juhlia eivät järjestäneet järjestäytyneet rikolliset, joiden tarkoitus oli käyttää lapsia hyväksi, niin kuin poliisi epäili lauantain Aamulehdessä.

- Pikemminkin kyseessä oli lasten mehuhetki, hän heittää Tuomari Nurmion laulun sanoin.

Tampereen poliisi vahvisti lauantaina alustavien kuulustelujen perusteella, että tyttöjen järjestämät syntymäpäiväjuhlat eivät olleet avoimet kaikille, vaan ainoastaan kutsuvieraille, vaikka niitä mainostettiin internetissä.

Pasi Harjun haastattelu on luettavissa kokonaisuudessaan sunnuntain Aamulehdestä.

Kristiina Tolvanen

http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/isa-puolustaa-bileet-jarjestaneita-tyttariaan/165086

Lueskelin tuossa iltapäivälehden sivulta kuin ISÄ puolusti 14-17 vuotiaita tyttäriään bileitten järjestämistä, alkoholiakin oli hankittu VAAN sen verran että kaikille lasillinen riittäis. Joopa joo , mahtoikohan isä hankkia? Eikös se ole rikos? Mitä hittoa ihmisten päässä oikein liikkuu, johan tää on ihan idioottivarma juttu että käsistä karkaa koko touhu. Miten kukaan täysjärkinen isä tälläseen edes voi suostua.

No ihan miten sinun aikatauluun sopii, mutta nuo olivat ensimmäiset jutut mitä aiheesta löytyi ei-keskustelusivuilta.

no minäpä selasin ne 40sivua läpi. ei löytynyt keski-ikäsiä, tai lähellekkään. ja vieläkin jäi suomalaiset enemmistöksi. ja eikös tuo a-tuubi ollut keskustelu?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
- Tarkoitus oli, että haen tytöt joka tapauksessa kotiin yöllä, kun juhlat ovat ohi ja he soittavat - varmaan joskus puolenyön jälkeen, Pasi Harju kertoi lauantai-iltana....
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/isa-puolustaa-bileet-jarjestaneita-tyttariaan/165086

Tuiuollaisten lauselmien yksinomainen tarkoitus on vain valehdella kirakkaalla otsalla poliisille ja ulkouoliselle silmat ja korvat täyteen paskaa.

Tosiasiassahan mitään tuyoillaista ei ole edes tulut ajatuksiin, johan sellainen isukki olisi naurettu ihan maan rakoon.

Todellisuudessahan poliisi oli hälytetty sinne joskus aamusta tai aamuyöstä, vai tulivatko vasta aamusta normaalille kontrollikäynnille... ja siellähän oli vielä silloinkin porukat lähes tillin tallin...

Alkuperäinen kirjoittaja mooses:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Voi helevata, eikö ne polliisit tee tolle asialle mitää jos kerran on aivan yleisessä tiedossa tollanen :o :o

Voi helvata, miksi aina huudetaan yhteiskuntaa ja poliiisa apuun, kun itseasiassa ihmisten pitäisi hoitaa kasvatusvastuunsa paremmin.

EI IHME, että tällaista esiintyy, kun kaikki oma vastuu - etenkin kasvatusvastuu - ulkoistetaan.

joo, mäkin mietin, että nyt vois kaikki asiasta huolestuneet mammat hoitaa yhteisvastuun nimissä itsensä noiden bileiden ulkopuolelle vahtiin. eikös ne ajat ja paikat ole ihan yleisessä tiedossa? enemmän siitä olisi konkreettista apua, kuin täällä kauhistelusta :snotty:

Yhteistyössä