Hyvät rukkaset 1-vuotiaalle?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Epuli
mä oon tykänny Lennen topparukkasista. pitävät kosteutta hyvin ja on lämpimät. Meillä ollu jo kolmena vuonna tuollaiset (siis joka vuosi tietty uudet) ja eipä ole ollu kylmät kädet. Myös Reimatecia on kokeiltu, mutta ei mielestäni niin hyvät olleet. Ja näitä Lennejä nytkin on käytetty jo ainakin pari viikkoa ulkoillessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Yasmin:
Ruskovillan lapaset kintaiden alle.
Musta se on jotenki vaikeeta laittaa kahdet päällekkäin, lapsen vaikea sit pihalla ottaa käteen mitään jne.
Meillä tämä on toiminut ja lapset ovat pystyneet hyvin leikkimään. Ne lapaset on niin ohkaset. Kintaina on usein jonathanin perus teddyt.
 
vieras
Teddyvuorihan on ihan sama kuin löisit minkä tahansa tekokuidun vuoriksi. Ei lämmitä juuri ollenkaan, hiostaa ja on nihkeä. Onkohan just noissa Rasavil-rukkasissa aito villavuori? Sitä itse suosin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yasmin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Yasmin:
Ruskovillan lapaset kintaiden alle.
Musta se on jotenki vaikeeta laittaa kahdet päällekkäin, lapsen vaikea sit pihalla ottaa käteen mitään jne.
Meillä tämä on toiminut ja lapset ovat pystyneet hyvin leikkimään. Ne lapaset on niin ohkaset. Kintaina on usein jonathanin perus teddyt.
Minkä kokosia lapasia ruskovilla myy, ja minkä hintaisia? Meidän tytöllä oli ruskovillan pipo ja se oli kyllä hintansa väärti, ei hiosta mutta on kuitenkin lämmin.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Teddyvuorihan on ihan sama kuin löisit minkä tahansa tekokuidun vuoriksi. Ei lämmitä juuri ollenkaan, hiostaa ja on nihkeä. Onkohan just noissa Rasavil-rukkasissa aito villavuori? Sitä itse suosin.
Kyllä meidän neidin kädet ainakin on pysyneet lämpöisinä ja kuivina kun on nuo rukkaset ollut mutta toki saa olla eri mieltä.
 
rasavillin rukkasia minäkin suosittelen ,ei palele kädet isoilla eikä pienillä.rasavillin sivuilta näkee jälleenmyyjät.meillä on ollut kovilla pakkasilla rasavillin rukkasten alla ruskovillan lapaset.ruskovilla tekee lapasia ihan vauvasta aina aikuisikään saakka kaiken ikäisille ja ovat hintansa väärtit.
 
Rasavilin peukalopotit. Ja kyllä meillä 1veellä on ollut esim Kivat-villatumput tai Ruskovillan tumput vielä alla kovilla pakkasilla. Sormiin pätee ihan samoin kerrospukeutuminen.

Peukalopoteissa ei ole villavuorta, mutta hyvät ne ovat silti. Pörröinen teddy jättää ilmataskuja ja sekin lämmittää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ö:
Alkuperäinen kirjoittaja Yasmin:
Ruskovillan lapaset kintaiden alle.
peesi
Tai neulo itse. Ohuet pitää olla, että tarttumiskyky säilyy. Ja jos jostain saat angorakanin villaa sisältävää lankaa, niin siitä tulee kyllä ehkä maailman lämpimimmät luonnonkuituiset aluslapaset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja upupaepops:
Alkuperäinen kirjoittaja Yasmin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Yasmin:
Ruskovillan lapaset kintaiden alle.
Musta se on jotenki vaikeeta laittaa kahdet päällekkäin, lapsen vaikea sit pihalla ottaa käteen mitään jne.
Meillä tämä on toiminut ja lapset ovat pystyneet hyvin leikkimään. Ne lapaset on niin ohkaset. Kintaina on usein jonathanin perus teddyt.
Minkä kokosia lapasia ruskovilla myy, ja minkä hintaisia? Meidän tytöllä oli ruskovillan pipo ja se oli kyllä hintansa väärti, ei hiosta mutta on kuitenkin lämmin.
En muista lapasten hintaa taikka miten ne koot mennee. Meillä on nää lapaset 3v tytöllä ja 5 ja 6v pojilla. Erikokosina siis. Vasta ostin aluskypärämyssyn ja sen hinta oli 15?

 
Alkuperäinen kirjoittaja en ostais:
Ruskovilla on kallis!! Olkoot sitten kuin hyvä tahansa niin kallis on...
Mutta se on myös luomuvillasta tehtyä ja kotimaassa valmistettua. Hyvä mitoitus ja mallit. Mä itsekin käytän. Ja onnistuin hamstraamaan ison kasan poistoja viime talven alesta -30% :whistle:

Halvempi, mutta hyvä vaihtoehto on Kivat. www.agtuvi.fi. Kotimainen.
 

Yhteistyössä