Hyväntuoksuinen pyykinpesujauhe

• Viestiketjun aloittaja kiitti
  • Ensimmäinen viesti
pyykkärimamma
Raikas tuoksu jää pyykkiin kun pesee zeoliitittomalla pesupulverilla, esim. Sertolla. Zeoliitillisista tykkään vain BioLuvilin ja Ecoverin tuoksuista. Jos voimakasta tuoksua etsit, niin kokeile Arielin Soft&Clean pulvereita, tai Arieli Traditionalia isossa punaisessa laatikossa. Jo tuoksuu :)

pyykkärimamma
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Arieli Traditionalia isossa punaisessa laatikossa, missä tällaista myynnissä? en oo nähny ikinä,käytän muita arielin tuotteita. onko toi minkä tuoksuista..??
Ainakin meidän S-marketissa on, ja myös tuossa lähi Prismassa myös olen nähnyt.

no
Alkuperäinen kirjoittaja pyykkärimamma:
Tän näkönen pönikkä on Ariel Traditional
http://www.info-pg.com/info-pg/img_packshots/DK_080602_Ariel_Traditional_Powder.jpg
kiitti, vastaako tuoksu sinusta esim. sitä tavallista vihreetä arielia? vai onko esim. enemmän sen sinisen clean&soft jauheen tyylinen? kiitti jos viitit kuvaillaa....

Nestemäisessä Sertossa on aika mieto tuoksu. Jopa minäkin siedän sitä, vaikka olen pitkään käyttänyt vain tuoksuttomia. Mieheni toivoi niin kovasti että pyykki tuoksuisi pesuaineelle, joten myönnyin tuohon Sertoon. Minulle oli muuten yllätys, että nestemäinen Serto tulee pesua kohden halvemmaksi kuin LV-jauhe.

Yhteistyössä