Hyvänen aika kun ihmiset ottaa herkästi nokkiinsa!! :D *sukulaisturha :D*

Mulla on ruokailuhuoneessa tuftattumatto, mikä imee karvaa enemmän kuin imuri. NO, puhuin mummini kanssa puhelimessa (jonka kanssa ennen joulua yhteistuumin todettiin sen maton sopivan tuonne JOULUN ajaksi) ja kerroin hälle tilanneeni uuden maton ruokahuoneeseen niin tämä loukkaantu kun mä nyt oman mattoni vaihdan :LOL:

Suu auki kuuntelin sitä verisestiloukkaantuneen mummi-ihmisen saarnaa siitä kuinka olisin saanut maton pidettyä tosi nättinä jos joka päivä kävisin sen ajan kanssa sienellä läpi.

En mä todellakaan ala konttaamaan polvillani joka päivä tuolla pitkin pöydän alusia mikään sieni kädessä :O (ei siis lähe imurilla tosta karva) ja koitin ehdottaa kompromissiksi sitten, että siirrän tuon maton vierashuoneeseen jossa sitä sitten olis helpompi putsata niin tämä melkein huutamalla sanoi, että ei sitä sinne koiran karvastettavaksi viedä, anna sen nyt vaan olla siellä ruokahuoneessa.|O
Eikä auttanu selitellä, että se koira nimenomaa nukkuu yönsä mielellään siellä pöydän alla eikä vierashuoneessa :D

Sitten se siinä marttyyrimaisesti voihkas, että tee mitä ikinä haluat. :xmas:
Mä totesin siihen että juu, niin teen.

Mitä tästä opimme? Älä kerro yliherkälle mummille sisustussuunnitelmia :LOL:
 
[QUOTE="vieras";25865231]Vanhat ihmiset eivät oikein tykkää rahantuhlauksesta. Toisaalta hieno asenne heillä[/QUOTE]

Juu ei varmaan, mutta kun ei 20e matosta ole hinta eikä mikään ja tämänkin kyllä hänelle sanoin.

(ja itse hän sisustaa asuntoaan paljon isommilla summilla vuodessa kun minä) :xmas:
 
[QUOTE="vieras";25865344]Sulla ei hirveesti vissiin ole tekemistä? Mummoosi olet tullut.[/QUOTE]

Eiköhän mun mummi oo tehny elämässään ihan tarpeeksi että saa nauttia eläkkeestään miten haluaa. Mä taas en tosiaan ole mummiini tullut, ikävä kyllä.
 

Yhteistyössä