Suomessa on olemassa ainoastaan pakottaminen sukupuoliyhteyteen, raiskaus ja törkeä raiskaus.Alkuperäinen kirjoittaja Häh;24225603:Onko korrekti rikosnimike silloin "luvaton käyttöönotto"?
Suomen lain mukaan lapsen tukistaminen tai luunappien antaminen yleensä kyllä täyttävät vain lievän pahoinpitelyn tunnusmerkistön. Kaipa se johtuu siitä, kun vielä muutama kymmenen vuotta sitten lapsen ruumiillinen kurittaminen oli laillista.Niin, on helppoa olla yksimielinen siitä, että raiskaus on aina vakava rikos, mutta väkivallan käyttö PIENEEN LAPSEEN voi olla lievää? Hmph?
Luunappiko ei satu? Sattuu varmasti paljon enemmän kuin hento tukasta kiinni pitäminen.Hmm. En kyllä tukistaisi lapsia, sillä se sattuu.
Luunappeja oon antanu joskus :x
Mitä hittoa sä sekoilet? Eikö luunappi muka satu?TyhmäHmm. En kyllä tukistaisi lapsia, sillä se sattuu.
Luunappeja oon antanu joskus :x
Kyllä, jos teet kuten kirjoitat, se on väkivaltaa.Mun äitini sanoo aina Kuka kuritta kasvaa se kunniatta kuolee, musta on tullut ihan fiksu. Oon poikaa ottanut korvasta kiinni ja vienyt huoneeseen. Onko se sit ruumiillista väkivaltaa, niiiiin...