Hyvää ja Rauhallista sunnuntai aamua !!

Oikein hyvää huomenta sinnekkin! mulla aamu alkanu oikein hyvin oon tiskannu aj muutenki siivoillu paikkoja niin paljon ku tähä aikaa aamusta pystyy etteti herätä koko taloa ja naapureita päälle!nyt istuskelen tässä ja juon aamukahveeta,ihanaa kun koko muu talo nukkuu saa vain istuskella tässä kaikessa rauhassa.oikein hyvää sunnuntai päivän jatkoa teille!
 
Huomenta!
Tässä yritän saada silmiä auki kahvin voimalla. Ei tunnu tuottavan tulosta. Junaan pitäis keretä tossa muutaman tunnin päästä, lähetään kaverin kanssa pohjoseen muutamaksi päiväksi. Eli mulla on omaa aikaa tasan viikkko! Lepoa, rauhaa, hiljaisuutta ;D

Tosin ens kerralla kun kaverit soittaa neljältä että saako meille tulla nukkumaan, niin sanon ison EI:n jos aamulla pitää herätä klo 6. Ei ole tuon neljän jälkeen paljoa nukuttu :D
 
Muksu huusi puol yötä väittäen että koski mahaan... Oikeesti sillä taitaa olla hampaita tulossa, hiljeni sitten kun tajusin särkylääkettä antaa. Mä en tee enää yhtään muksua, mieluummin koira.... Ei tälläsiä yövalvomisia jaksa enää :|
 
Non compos mentis
@ Criminal Mind: mulle joku pehmolelu vois olla kaikista sopivin. Ois ihanaa, jos vois muuttaa vapaasti maasta ja kaupungista toiseen, töiden jälkeen tehdä mitä tahansa muuta kuin tulla kotiin kokkaamaan...

Esseetä pitäs alkaa taas vääntää. Ei jaksais, mutta pakko mikä pakko. Jotenkin aivot pistävät vastaan, kun töissä joutuu opiskelemaan 8 tuntia päivittäin ja sitten pitäisi kotonakin vielä olla tehokas. Oikeasti olen ihan hemmetin laiska ihminen, eikä tää nyt tunnu sopivan mun tyyliin. Leonardo da Vincia lainatakseni: "I have wasted my hours." Ja sitten töihin. :(
 
kysyn mielenkiinnosta
@ Criminal Mind: mulle joku pehmolelu vois olla kaikista sopivin. Ois ihanaa, jos vois muuttaa vapaasti maasta ja kaupungista toiseen, töiden jälkeen tehdä mitä tahansa muuta kuin tulla kotiin kokkaamaan...

Esseetä pitäs alkaa taas vääntää. Ei jaksais, mutta pakko mikä pakko. Jotenkin aivot pistävät vastaan, kun töissä joutuu opiskelemaan 8 tuntia päivittäin ja sitten pitäisi kotonakin vielä olla tehokas. Oikeasti olen ihan hemmetin laiska ihminen, eikä tää nyt tunnu sopivan mun tyyliin. Leonardo da Vincia lainatakseni: "I have wasted my hours." Ja sitten töihin. :(
Mistä aiheesta? =) Itsellä sama homma edessä, deadline huomenna :| Onneksi on kuitenkin vaan 8 sivua :)
 
@ Criminal Mind: mulle joku pehmolelu vois olla kaikista sopivin. Ois ihanaa, jos vois muuttaa vapaasti maasta ja kaupungista toiseen, töiden jälkeen tehdä mitä tahansa muuta kuin tulla kotiin kokkaamaan...

Esseetä pitäs alkaa taas vääntää. Ei jaksais, mutta pakko mikä pakko. Jotenkin aivot pistävät vastaan, kun töissä joutuu opiskelemaan 8 tuntia päivittäin ja sitten pitäisi kotonakin vielä olla tehokas. Oikeasti olen ihan hemmetin laiska ihminen, eikä tää nyt tunnu sopivan mun tyyliin. Leonardo da Vincia lainatakseni: "I have wasted my hours." Ja sitten töihin. :(
Joo, pehmolelu ois hyvä :D
 
Non compos mentis
Mistä aiheesta? =) Itsellä sama homma edessä, deadline huomenna :| Onneksi on kuitenkin vaan 8 sivua :)
Does the rise of networks indicate a transformation of international order?

Sinällään helpohko, että olen jo aiemmin kirjoittanut lyhyemmän esseen sivuavasta aiheesta. Kurssin vika tehtävä, sitten on tämäkin moduuli ohi. Seitsemäs essee kurssilla, luulisi menevän kuin vettä vaan. Suurten asioiden edessä, kun joutuu miettimään maailmanjärjestystä.

Mikäs sun aine ja aihe on? Jaksamista kirjoittamiseen!
 
Huomenta!
Hyvin on täälläkin aamu alkanut :) Eilen meni synttärikutsuilla pitkään ja onneks muksutkin nukkuivat aamulla sit puoli kasiin. Tänään taas synttärit tiedossa, mut ennen sitä täytyy pistäytyä ulkoilemassa - pitkästä aikaa paistaa aurinko =)
 

Yhteistyössä