Mistä aiheesta? =) Itsellä sama homma edessä, deadline huomenna :| Onneksi on kuitenkin vaan 8 sivua@ Criminal Mind: mulle joku pehmolelu vois olla kaikista sopivin. Ois ihanaa, jos vois muuttaa vapaasti maasta ja kaupungista toiseen, töiden jälkeen tehdä mitä tahansa muuta kuin tulla kotiin kokkaamaan...
Esseetä pitäs alkaa taas vääntää. Ei jaksais, mutta pakko mikä pakko. Jotenkin aivot pistävät vastaan, kun töissä joutuu opiskelemaan 8 tuntia päivittäin ja sitten pitäisi kotonakin vielä olla tehokas. Oikeasti olen ihan hemmetin laiska ihminen, eikä tää nyt tunnu sopivan mun tyyliin. Leonardo da Vincia lainatakseni: "I have wasted my hours." Ja sitten töihin.
Joo, pehmolelu ois hyvä@ Criminal Mind: mulle joku pehmolelu vois olla kaikista sopivin. Ois ihanaa, jos vois muuttaa vapaasti maasta ja kaupungista toiseen, töiden jälkeen tehdä mitä tahansa muuta kuin tulla kotiin kokkaamaan...
Esseetä pitäs alkaa taas vääntää. Ei jaksais, mutta pakko mikä pakko. Jotenkin aivot pistävät vastaan, kun töissä joutuu opiskelemaan 8 tuntia päivittäin ja sitten pitäisi kotonakin vielä olla tehokas. Oikeasti olen ihan hemmetin laiska ihminen, eikä tää nyt tunnu sopivan mun tyyliin. Leonardo da Vincia lainatakseni: "I have wasted my hours." Ja sitten töihin.
Does the rise of networks indicate a transformation of international order?Mistä aiheesta? =) Itsellä sama homma edessä, deadline huomenna :| Onneksi on kuitenkin vaan 8 sivua