Hyvä turvaistuin, mikä?

  • Viestiketjun aloittaja "Turvaistuin"
  • Ensimmäinen viesti
"Turvaistuin"
Meillä on hakusessa hyvä turvaistuin.
Olen käyttänyt tuhottomasti aikaa netissä surffailuun etsiessäni turvaistuinta, tutkiessani ominaisuuksia ja testejä.
Ongelma on se, että aina jostain löytyy toinen testi, joka kumoaa toisen testin tulokset...

Suosititelkaa istuimia, kertokaa kokemuksia.

Meillä lapsi nyt 7kk ja 9kg. Kaukalo alkaa käymään ahtaaksi.
 
Meillä on britaxin multitech. Mä olen tykännyt settä se on hyvä tuoli, siinä on lapsen hyvä istua ja mikä meille oli tärkeintä niin sen saa kiinnitettyä aluksi selkä menosuuntaan ja myöhemmin sitten toiste päin. Tuoli kyllä vie selkä menosuuntaan kiinnitettynä paljon tilaa. Mutta meillä esikoinen istui niin päin yli kaksivuotiaaksi, tyttö oli silloin yli 80cm ja vielä mahtui jalat ihan hyvin. Mutta sitten siirrettiin toiseen tuoliin kun multitech tarvittiin pikkusiskolle :) Toisessa tuolissa on isofix-kiinnitys ja se on kyllä superhyvä verrattuna mulstitechin kiinnitykseen!
 
Meillä Multi-Tech on ollut tosi kiva ja tyttö on tykännyt istua siinä, aluksi selkä menosuuntaan ja nyt jo jonkun aikaa naama menosuuntaan. Hankala kiinnittää, no, ei minusta. Meillä on toinenkin samankokoisten istuin, ja niiden kiinnitykset aika identtiset, vaikka ihan erilaiset penkit ovatkin. Tottakai ekoja kertoja laittaessa hommaan on paneuduttava, mutta niin on varmaan kaikkien istuimien kanssa.
 

Yhteistyössä