Hyvä Mikko Sipola!

..enmänytiiä..:D

Saara oli kyllä teknisesti aivan omaa huippuluokkaansa, osoitti kyllä vahvasti osaamisensa ja taitonsa varsin monipuolisesti. Se ei kuitenkaan riitä, kun se tulkinnan tunne uupuu. Mutta varmasti tullaan naisesta kuulemaan :).

Mikko varmaan oli semmonen tuikiturvallinen valinta. Ei hän toki huono ole, raspiääni toimii kyllä ja kun on vielä verkkokalvoakin miellyttävä, niin ;)...hyvä paketti siis. Nähtäväksi vain jää, onko todellakin The Voice vai jääkö kuitenkin jonkinlaisessa keskinkertaisuudessaan pelkäksi The Noiseksi - paljon melua mutta sitten hiljaisuutta. Mene ja tiedä. Jäänee nähtäväksi.

Mutta Jesse sai minut joka kerta liikuttumaan :heart:. Siihen ei moni pysty. Odotan todella hänen levyään.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
vieras39
Mitä ihmettä se Kim Koskinen teki vielä tuolla, hävetti kuunnella sen ujellusta. :ashamed: Mikeäkin selvästi yökötti sen final countdown.
Samapa se, ei onneksi voittanut sentään. Onneksi myöskään se tylä Saara Aalto ei voittanut.
 
"Halikatti"
Mun suosikki voitti, tosin tykkäsin eniten Mikko Herrasesta. Tosin ne hevi-biisit ei ollut mun musiikkimaun kanssa enää yhteneväisiä. Mikko Sipolalla on hieno ääni!
 
Tiivis seuraaja
Paras voitti noista neljästä. Mutta silti kysyn että miksi muka Saara oli monen mielestä kylmä? Miksi Koivuniemi takertui lämmön puuttumiseen juuri sen biisin jälkeen jossa Saara eli sitä sanoituksen tuskaa täysillä? Eikö siinä ollut tunnetta? Olen ihmeissäni.
 
Paras voitti noista neljästä. Mutta silti kysyn että miksi muka Saara oli monen mielestä kylmä? Miksi Koivuniemi takertui lämmön puuttumiseen juuri sen biisin jälkeen jossa Saara eli sitä sanoituksen tuskaa täysillä? Eikö siinä ollut tunnetta? Olen ihmeissäni.
minulle sitä tuskaa ei välittynyt, ei sitten millään. Ei kumassakaan biisissä välittynyt mitään unnetta, vain opeteltu teatteri. Valitettavasti. Hän on teknisesti taitava laulaja ja kaunis, mutta opettelee kappaleet " liian " hyvin eli niihin ei välity sitä tunnetta. Viime viikolla huokui lämpö kappaleesta, mutta ei siitä kappaleesta voi muuta huokuakaan :)
 
"vieras"
Huonoinhan tuon kisan voitti, siitä ei pääse mihinkään.
Kim ois saanu voittaa.- Saara lauloi hyvin, mutta siinä se sitten olikin. Jesse on kyllä suuri tunteiden tulkki. Tykkäsin siitäkin.
Moni hyvä kyllä tipahtikin ja Mikko ei todellakaan yltänyt edes Kimmo Härmän tasolle.
 

Yhteistyössä