Kim Koskinen oli hyvä, Kaikuranta oli melankolisella tavallaan hyvä mutta kahdesta finalistista Mikko oli paras!
Henkilökohtaisesti Oulun Tiikeri oli mun VoF.Jesse on mun Voice of Finland :heart:. Mut ei se Mikkokaan pahannäköinen ole .
Eikö Aalto iskenyt?Oulun tiikeristä puheenollen, mun TOP5:
Jesse
Lauri
Mikko H.
Aki
Mikko S.
Minulla olisi jäänyt huono maku jos Aalto olisi voittanut, ensin hän kuulosti tosi hyvältä mutta joka esiintymiskerrasta jäi yhä kylmempi fiilis. Teknisesti hyvä mutta fyysisesti jäinen.Mikko on joka baarin tusina-trubaduuri, en kyllä tykännyt! Hyvä joo muttei paras. Huono maku jäi kisasta minulle.
Ei sitten pätkän veraa. Taitava laulaja toki, mutta joku tunne siitä puuttui.Eikö Aalto iskenyt?
minulle sitä tuskaa ei välittynyt, ei sitten millään. Ei kumassakaan biisissä välittynyt mitään unnetta, vain opeteltu teatteri. Valitettavasti. Hän on teknisesti taitava laulaja ja kaunis, mutta opettelee kappaleet " liian " hyvin eli niihin ei välity sitä tunnetta. Viime viikolla huokui lämpö kappaleesta, mutta ei siitä kappaleesta voi muuta huokuakaanParas voitti noista neljästä. Mutta silti kysyn että miksi muka Saara oli monen mielestä kylmä? Miksi Koivuniemi takertui lämmön puuttumiseen juuri sen biisin jälkeen jossa Saara eli sitä sanoituksen tuskaa täysillä? Eikö siinä ollut tunnetta? Olen ihmeissäni.
Näin on. Tunnettakin voi opetella naama vääränä, niin kuin Saara vääntelehti ensimmäisessä biisissään. Toiseen biisiin hän oli opetellut lämpöä. Jotenkin kammottava koko nainen.Pääasia, ettei Saara Aalto voittanut. Onhan hän teknisesti omaa luokkaansa, mutta etäinen, kylmä...