Hyvä Krisse!

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1368120

Krisse Salmista on kehuttu jo ulkomaillakin. Minustakin hän oli hauska. Mietin vain lauantaina, mahtavatko muun maalaiset tajuta Krissen huumoria. Ainakin saksalaiset tajus :D
 
Hyvä
Mietin just samaa!! Onneks saksalaiset ainakin tajus, sillä en olis varma kaikista! Oli nääs niin pöllön olosta potukkaa jotkut, että ei varmasti ollut oikeen hajua.. :D
Hyvä krisse!
 
:D

Se olikin ainoa, mitä näin koko showsta, tallennus epäonnistui ja esikoine sai jotain ihme itkukohtauksia vartin välein...

Enkä sunnuntaina päässyt tänne lainkaan, tää on varmaan puitu moneen otteeseen, mutta mua ärsytti nämä suomalaiset kommentaattorit.

Keitä ne oli? Kuulosti radiojuontajilta, kun eivät osanneet olla hetkeäkään hiljaa. En kuullut ollenkaan mitä varsinaiset juontajat sanoivat. Ja ihme teinimäistä arvostelua koko ajan, jopa esiintyjien ulkonäöstä! :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:16 juuei kirjoitti:
:D

Se olikin ainoa, mitä näin koko showsta, tallennus epäonnistui ja esikoine sai jotain ihme itkukohtauksia vartin välein...

Enkä sunnuntaina päässyt tänne lainkaan, tää on varmaan puitu moneen otteeseen, mutta mua ärsytti nämä suomalaiset kommentaattorit.

Keitä ne oli? Kuulosti radiojuontajilta, kun eivät osanneet olla hetkeäkään hiljaa. En kuullut ollenkaan mitä varsinaiset juontajat sanoivat. Ja ihme teinimäistä arvostelua koko ajan, jopa esiintyjien ulkonäöstä! :eek:
eikös ne kommentoijat ollut ellen jokikunnas ja heikki paasoranta?joku :whistle: ainaki näin ymmärsin =)
 
Yukimi daifuku
Ellen Jokikunnas, Asko Murtomaa ja Heikki Paasonen.

Ylen digikanavaltahan sai valita sellaisenkin lähetyksen jossa ei juontoa ollenkaan.

Mulle ne selostukset oli kyllä lähetyksen suola :)
 
Täällä on tosiaan varmaan ruodittu euroviisut jo moneen kertaan (en ole ollut paikalla silloin), mutta sanonpa silti vielä, että minusta oli tosi hienot kisat. Ihan rinta rottingilla olin ylpeä suomalaisten tekemistä järjestelyistä, juontajista, postikorteista ja muusta ohjelmasta.

Tosi hyvä fiilis jäi, vaikkei Hanna pärjännytkään hirmu hyvin.
 
Fleur de la Cour
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:24 Chillifinn kirjoitti:
Musta se oli aika ärsyttävä...Brittikommentoija sanoi, että tuo nainen hävittää viimeisetkin rippeet halusta elää... :LOL:
Kommentaattoreille tuo suotakoon, sanoohan tuo meidän paasonenkin kaikenmoista mikä minusta on meille suomalaisille parasta euroviisuissa, ilman Paasostahan ois kovasti tylsää katsella esityksiä. Ja jos krisseä vertaa brittien edustuskapaleen esittäjiin, niin itse sanoisin että Krisse ärsytti vähemmän :LOL:
 
Hyvä
Ai Krissekö?
Liekkö ollut brittikommentoijan huumoria?
Joka ei Krisseä tajua niin on melko tosikko.

Krisse oli ihana kun Serbia voitti ja ryhmä seisoi siinä tv-kuvassa, niin Krisse oli kieli keskellä suuta siinä ryhmän edessä etualalla! Joutui vähän tasapainoilemaan että pysyi siinä poistyöntöyrityksistä. Lopulta joku bändin hemmo pukkasi Krissen sivulle.
Voi kyllä nauroin vedet silmissä.
IHANAA KRISSE.
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:24 Chillifinn kirjoitti:
Musta se oli aika ärsyttävä...Brittikommentoija sanoi, että tuo nainen hävittää viimeisetkin rippeet halusta elää... :LOL:
 
vierahampi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:22 Yukimi daifuku kirjoitti:
Ellen Jokikunnas, Asko Murtomaa ja Heikki Paasonen.

Ylen digikanavaltahan sai valita sellaisenkin lähetyksen jossa ei juontoa ollenkaan.

Mulle ne selostukset oli kyllä lähetyksen suola :)
No minä jo ihmettelin miksi meiltä hävisi juonto kesken kaiken. Laitoinkohan itse sen sitten pois :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:49 chrissy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:14 mä kirjoitti:
Mä jotenki inhoan koko tyyppiä. :\| :x
mä kans!! samoin se joulupukki oli :x :x
Oliko joulupukki Väänänen? Se ärsytti minua kanssa. Sekä se, miten se esiintyi että se, ett sitä joulupukkia on aina pakko tunkea jokaiseen suomiohjelmaan. Kun suurin osa maailman ihmisistä sanoo, että joulupukki asuu pohjoisnavalla, niin nehän pihalla kuin käet, että onko suomi pohjoisnavalla?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:58 juuei kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:49 chrissy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:14 mä kirjoitti:
Mä jotenki inhoan koko tyyppiä. :\| :x
mä kans!! samoin se joulupukki oli :x :x
Kun suurin osa maailman ihmisistä sanoo, että joulupukki asuu pohjoisnavalla, niin nehän pihalla kuin käet, että onko suomi pohjoisnavalla?
ilmeisesti oli... Joo ja ton takii et ku ne luulee et suomi on pohjoisnavalla nii en yhtää ihmettele et ne kuvittelee et täälä jääkarhut kulkee kaduilla...

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:58 juuei kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:49 chrissy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:14 mä kirjoitti:
Mä jotenki inhoan koko tyyppiä. :\| :x
mä kans!! samoin se joulupukki oli :x :x
Oliko joulupukki Väänänen? Se ärsytti minua kanssa. Sekä se, miten se esiintyi että se, ett sitä joulupukkia on aina pakko tunkea jokaiseen suomiohjelmaan. Kun suurin osa maailman ihmisistä sanoo, että joulupukki asuu pohjoisnavalla, niin nehän pihalla kuin käet, että onko suomi pohjoisnavalla?
Joulupukki oli kyllä ihan turha ja nolo siinä. Se olis voinut olla jossain videopostikortilla, mutta ei livenä kilkuttelemassa kelloa :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 12:07 Pipsa kirjoitti:
Ne serbialaiset ei kyllä tykänneet eikä ymmärtäneet yhtään.. Siinä lopuks joku tyrkkäskin Krissen sivuun!
Tuosta oli jossain lehdessä juttuakin, että tyrkkäsikö joku vai eikö tyrkännyt... Krisse sanoi kohteliaana, ettei tyrkännyt, mutta kyllähän telkkarista näki ihan selvästi, että Krisse 'siirrettiin' siivuun siinä voittohässäkässä :LOL:
 

Yhteistyössä