Hyvä kakkutäyte?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
mm
ei mitn banaanisiivuja ::X

laita niitä valmiita moussejuttuja, niitä kuivapusseja mitä sekotetaan maitoon ja vatkataan!!

mä laitoin suklaamoussen toiseen väliin ja vadelmamoussen toiseen, kyl kakkua kehuttiin!!! :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
ei mitn banaanisiivuja ::X

laita niitä valmiita moussejuttuja, niitä kuivapusseja mitä sekotetaan maitoon ja vatkataan!!

mä laitoin suklaamoussen toiseen väliin ja vadelmamoussen toiseen, kyl kakkua kehuttiin!!! :)
Oikeesti? On hyviä?

Kun mulla justiin niitä tuolla kaapissa mut ei ne oikein muuten tuu syötyy mut anoppi aina ostaa :D
 
Mä käytän aina täytekakun täytteissä bonaa tai pilttiä. Makuina esimerkiksi mango yhteen väliin ja toiseen persikka-banaani. Ne on sopivan makeita, eikä sellaisia liian ällömakeita ku jotkut tavalliset sokerilliset hillot tai vastaavat. Ja päälle tulee sitten vaikka pakastemansikoita, boysenmarjoja tai vadelmia. Sekä luonnollisesti kuohukermaa joka väliin ja päälle ja sivuille.
 
vieras
Mä laitan aina yhden välin valkosuklaakermaa ja loppuihin hilloa.
Minua ällöttää ne kaiken maailman soosiseokset mut tuo on hyvä.Ja ei tarvi lisätä sokeriakaan lainkaan kermaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
ei mitn banaanisiivuja ::X

laita niitä valmiita moussejuttuja, niitä kuivapusseja mitä sekotetaan maitoon ja vatkataan!!

mä laitoin suklaamoussen toiseen väliin ja vadelmamoussen toiseen, kyl kakkua kehuttiin!!! :)
On tosi mauttomia nämä kakut.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
ei mitn banaanisiivuja ::X

laita niitä valmiita moussejuttuja, niitä kuivapusseja mitä sekotetaan maitoon ja vatkataan!!

mä laitoin suklaamoussen toiseen väliin ja vadelmamoussen toiseen, kyl kakkua kehuttiin!!! :)
On tosi mauttomia nämä kakut.
Niin on. Tee ennemmin niin et soseuta mansikoita ja lisää vähän liivatetta ja kermaa.Tai sit jotain vaniljakastiketta niin parempaa on.
 

Yhteistyössä