Hyvä joulumielikeräys

  • Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti
kiitos
Meinaakos monikin lahoittaa rahaa tähän keräykseen?

Itse olen se ihminen joka tulee hakemaan tätä avustusta ja kiitokset jokaiselle joka lanttinsa laittaa tähän keräykeen, tarpeeseen tulee
 
Kuriiri
Minä olen taas se joka niitä kortteja kotipaikkakunnallani jakaa tänäkin vuonna, osallistukaa ihmeessä, kaikilla ei tosiaankaan ole varaa laittaa minkäänlaista joulua!!!!!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kuriiri:
Minä olen taas se joka niitä kortteja kotipaikkakunnallani jakaa tänäkin vuonna, osallistukaa ihmeessä, kaikilla ei tosiaankaan ole varaa laittaa minkäänlaista joulua!!!!!
En vielä löytänyt sivuilta että mistä sitä sitten saa haettua. Vimevuonna meni niiiiin viimetippaan koko avun hakeminen kun ei ollut edes tietoa koko hommasta, mutta nyt ajoissa liikenteessä kunhan vaan saisi tietää paikan miten hakea =)
 
Minttu
Ihan varmasti osallistun niin kuin jo monena jouluna. Vaikka meilläkään ei tulot kummoset ole nii joulu pystytään aina kuitenkin "laittamaan". Toivon sydämestäni, että mahdollisimman moni osallistuu tähän menee siis tosi hyvään tarkoitukseen = vähävaraisille lapsiperheille 70 euron jouluseteli :)

Soittakaa siis kaikki 0600-16555, puhelun hinta hinmpun vaille kymmennen euroa!!!!!!
 
Kuriiri
Kysy ap teidän paikalliselta Suomen Punaisen Ristin väeltä, ja sos.toimistosta voi kysyä ja kun MLL ihmiset ovat myös mukana niin sieltäkin voi kysyä/hakea tätä avustusta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kuriiri:
Kysy ap teidän paikalliselta Suomen Punaisen Ristin väeltä, ja sos.toimistosta voi kysyä ja kun MLL ihmiset ovat myös mukana niin sieltäkin voi kysyä/hakea tätä avustusta.
Pitää ottaa soitto SPR toimistoon. Ei täällä pääse tapamaan sosiaalityöntekiöitä paikanpäälle koskaan, kiitos sinulle
 
Mä en millään raaski kymppiä lisätä puhelinlaskuun :ashamed: Eri asia jos tulis joku lipas vastaan sillon kun on se raha taskussa...

Mä osallistun joulupuu-keräykseen, hyvää joulumieltä siitäkin tulee kun lastenkotilapsi saa joululahjan :)
 

Yhteistyössä