Hyvä allergia- ja astmalääkäri Tampereelta?

Hei,

neuvokaa nyt hyvät ihmiset joku hyväksi toteamanne allergia- ja astmalääkäri yksityiseltä sektorilta. Meillä tyttö 3-v. ja sairasteleen ihan tuhottomasti, lähemmäs yli 30 kertaa vuodessa on jokin infektio päällä ja kunnallisella puolella ei olla valmiita tekemään mitään, todetaan vaan että lapset sairastelevat paljon. Joo kyllä, mutta yli 30 kertaa vuodessa?! Please, auttakaa, että saadaan tyttö osaavaan ja viitsivään hoitoon missä resurssit eivät ole ongelma.

t. epätoivoinen nyytti77
 
moi! itse olin taannoin töissä taysin lastenpolilla ja siellä työskenteli silloin Rüdiger Schultz niminen lääkäri. Muistan että oli oikein ystävällinen ja asioihin paneutuva. Jälkeen päin olen kuullut, että hän olisi erikoistunut allergioihin ja on kuulemma tosi hyvä. En vain tiedä missä pitää vastaanottoa, joku noista yksityisistä siis kuitenkin.

Niin ja ei tuo kyllä kovin normaalilta tilanteelta kuulosta, että lapsi sairastaa 30täkin kertaa vuoden aikana. Hemmetin tk:t!!! Yksityiselle tai nyrkki pöytään siellä neuvolassa.

Jaksuja :hug:
 
Itse valitsen aina yksityisen lääkärin täällä Tampereella sillä perusteella, että ko. lääkäri on myös TAYSissa töissä. Näin ei tarvitse rampata monen eri ihmisen luona. Yleensä eka käynti on vain yksityisellä puolella ja sen jälkeen lääkäri siirtää tarvittaessa teidät heti TAYSin listoille. Ja tuo työasia selviää nettiä selaamalla taikka ajanvarauksesta kysymällä. Itse olen käyttänyt Mehiläisen ja Koskiklinikan palveluita.

http://www.mehilainen.fi/
http://www.koskiklinikka.fi/index.asp
 
Hei,

tarkennusta vielä että me olemme TAYSin listoilla, mutta kun mitään ei sieltä kautta tapahdu ja edes homealtistus testiä eivät ole valmiita ottamaan (kun ei kuulemma heillä ole sellaista ollenkaan, siis TAYSin allergia- ja astmapolilla) niin ajattelin että menemme yksityiselle niin ei ainakiaan ole sairaalan rahoista kiinni lapsemme hoito. Ja TAYSissa vielä lääkäri kohteli minua niin alentuvasti, että tuli sellainen olo että en ole yhtään mitään. Kun vielä kysyin lääkäriltä että osaako hän sanoa mitään mielipidettä homeopatiasta, niin lääkäri totesi että "MINÄHÄN olen siis LÄÄKÄRI" siis oikein äänenpaino niin että olisi tehnyt mieli vastata ja että minä olen se ja se. Mutta, varasin ajan tuolta Schultzilta, olen muiltakin kuullut hyvää palautetta hänestä.
 
Suosittelen kanssa tuota Schultzia.Olemme käyneet hänen
vastaanotollaan jo neljän vuoden ajan.Ensin allergioiden(kotimaiset
viljat,maito ja kanamuna)takia ja nyt astman vuoksi.Aloitamme pojalle
siedätyshoidon hänen ehdotuksestaan.Asiallinen lääkäri.
 

Yhteistyössä