Hyvää yötä tänään pikkuveli sinne jonnekkin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja isosisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

isosisko

Vieras
Tänään on syntymäpäiväsi. Muistan sinua ainoastaan iloisesti, koska iloa vain sait eläessäsi aikaiseksi :heart:
Mutta ikävä on kova, miksi maailma vei sinut liian aikaisin? Tai se pirun rattijuoppo?
Tule uneeni kertomaan ettei sua satu enää edes se vääntynyt jalka. Tai että sun niska ja selkä voikin mennä taas paikoilleeen. Takaisin kuten ne ennenkin oli. Minulla on kova ikävä sinua! Ja äidillä ja isällä. Me haluttais taas kuulla kuin sä menet kovalla tohinalla treeneihin..!
Hyvää syntymäpäivää veljeni. Et usko kuinka sua kaivataan. Äiti ei toivu varmaan ikinä.
Enkä minä. Ikävä on liian kova.

Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Rattijuopon tekemästä murhasta on nyt 2 vuotta. :'(

En voi antaa anteeksi, vaikka pitäisi. Olen tosi katkera.

Ei sulla ole mitään velvollisuutta antaa anteeksi. Toivottavasti kuitenkin vielä jonain päivänä olo helpottaa. :hug:

Rattijuopon tekemästä ajovirheestä, tuskin hän tahallaan päältä ajoi ja varmasti on ollut ja on kova paikka hänellekin. En silti tietenkään hyväksy humalassa ajamista.

Alkuperäinen kirjoittaja .:

Rattijuopon tekemästä ajovirheestä, tuskin hän tahallaan päältä ajoi ja varmasti on ollut ja on kova paikka hänellekin. En silti tietenkään hyväksy humalassa ajamista.

Mutta rattiin piti silti humalassa lähteä!

Yhteistyössä