Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Alkuperäinen kirjoittaja Oceano:Turvallista ajomatkaa ja oikein mukavaa Kiitospäivää! Saako udella missä asutte? :ashamed:
Asutaan Vermontissa ita-rannikon pohjoisosassa ja maaranpaana Keski-Lansi.
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:Hyvää kiitospäivää =)
Minä sitä kadehdinkin eilen kun meillä täällä Suomessa ei sitä vietetä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ´jaa:Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:Hyvää kiitospäivää =)
Kerros nyt, ap, meille kaikille vielä kerran, minkä takia sitä thnksgiving-juhlaa nyt vietettiinkään.
Eiks se ollut jotenkin niin, että Amerikkaan tulleiden siirtolaisten ensimmäisen onnistuneen sadon kunniaksi alunperin?
Pitäisikö Pink Poodlen mielestä Suomessa todellakin juhlistaa sellaista tapahtumaa?
Alkuperäinen kirjoittaja muistot:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Alkuperäinen kirjoittaja Oceano:Turvallista ajomatkaa ja oikein mukavaa Kiitospäivää! Saako udella missä asutte? :ashamed:
Asutaan Vermontissa ita-rannikon pohjoisosassa ja maaranpaana Keski-Lansi.
Minne päin Keski-Länttä olette menossa. Minulla ihania muistoja Iowasta, vuodelta yks ja kaks =)
Nauttikaa Kiitospäivästä kaikilla herkuilla, oikein ähkyn kanssa. Ja ajakaa varovasti!!
Alkuperäinen kirjoittaja ´jaa:Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:Hyvää kiitospäivää =)
Kerros nyt, ap, meille kaikille vielä kerran, minkä takia sitä thnksgiving-juhlaa nyt vietettiinkään.
Eiks se ollut jotenkin niin, että Amerikkaan tulleiden siirtolaisten ensimmäisen onnistuneen sadon kunniaksi alunperin?
Pitäisikö Pink Poodlen mielestä Suomessa todellakin juhlistaa sellaista tapahtumaa?