Hyvaa Kiitospaivaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria Mundi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Alkuperäinen kirjoittaja Oceano:
Turvallista ajomatkaa ja oikein mukavaa Kiitospäivää! Saako udella missä asutte? :ashamed:

Asutaan Vermontissa ita-rannikon pohjoisosassa ja maaranpaana Keski-Lansi.

Minne päin Keski-Länttä olette menossa. Minulla ihania muistoja Iowasta, vuodelta yks ja kaks =)

Nauttikaa Kiitospäivästä kaikilla herkuilla, oikein ähkyn kanssa. Ja ajakaa varovasti!!

Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:
Hyvää kiitospäivää =)
Minä sitä kadehdinkin eilen kun meillä täällä Suomessa ei sitä vietetä :(

Kerros nyt, ap, meille kaikille vielä kerran, minkä takia sitä thnksgiving-juhlaa nyt vietettiinkään.
Eiks se ollut jotenkin niin, että Amerikkaan tulleiden siirtolaisten ensimmäisen onnistuneen sadon kunniaksi alunperin?
Pitäisikö Pink Poodlen mielestä Suomessa todellakin juhlistaa sellaista tapahtumaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ´jaa:
Hyvää kiitospäivää =)

Kerros nyt, ap, meille kaikille vielä kerran, minkä takia sitä thnksgiving-juhlaa nyt vietettiinkään.
Eiks se ollut jotenkin niin, että Amerikkaan tulleiden siirtolaisten ensimmäisen onnistuneen sadon kunniaksi alunperin?
Pitäisikö Pink Poodlen mielestä Suomessa todellakin juhlistaa sellaista tapahtumaa?

No ei nyt ihan niinkään :D
Mutta kiitollisia voitas olla :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja muistot:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Alkuperäinen kirjoittaja Oceano:
Turvallista ajomatkaa ja oikein mukavaa Kiitospäivää! Saako udella missä asutte? :ashamed:

Asutaan Vermontissa ita-rannikon pohjoisosassa ja maaranpaana Keski-Lansi.

Minne päin Keski-Länttä olette menossa. Minulla ihania muistoja Iowasta, vuodelta yks ja kaks =)

Nauttikaa Kiitospäivästä kaikilla herkuilla, oikein ähkyn kanssa. Ja ajakaa varovasti!!

Ensin muutama paiva Michiganissa ja sitten Indianaan Eli ei ihan niin lanteen kui Iowa (luojan kiitos,,, se ajo vois jo olla vahan liikaa).
=)

Alkuperäinen kirjoittaja ´jaa:
Hyvää kiitospäivää =)

Niinhan se oli etta rantautuneet siirtolaiset eivat oikeen onnistuneet siina elannon hankkimisessa, ja paikallinen vaesto sitten jakoi omaa satoaan ja soivat yhdessa intiaanit ja pilgrimit. Nain tarinaa yksinkertaistaen,,,
=)